Jak skokově zvýšit efektivitu vaší organizace?

Obrovský nárůst informací nutných pro vnitřní fungování a jejich správné šíření – to je problém, který musí řešit snad všechny velké organizace.

Řešení Trasku je postavené na propojení chatbotů a umělé inteligence: umí rychle a efektivně komunikovat přirozeným jazykem a dokáže se integrovat do jakéhokoli vnitrofiremního prostředí.

Až 20 % rutinních interakcí ve společnosti může obstarat tzv. Enterprise Virtual Assistant.

Virtual Assistant for HR

Odborník na interní procesy. Usnadňuje onboarding nových zaměstnanců a sníží zátěž HR oddělení. Dokáže snadno a rychle vyhledat důležité interní informace.

Typické úkoly:

  • Kde najdu HR oddělení?
  • Mapka budovy
  • Jaký email má tento kolega?
  • Kolik mi zbývá dovolené?
  • Kdy dostanu stravenky?

Virtual Assistant for Events

Program v kapse: Pomůže s registrací/lístky. Upozorní na blížící se termín konání, zobrazí aktuální program a mapku, poskytne informace o parkování a ubytování… Prostě poradí s organizací vašich pracovních záležitostí.


Typické úkoly:

  • Kde můžu zaparkovat?
  • Kudy se dostanu do stanového městečka?
  • Kdo teď hraje/přednáší?
  • Co je dnes ještě na programu?
  • Kdy hraje tato kapela?

Virtual Assistant for Public

Pomocník v administrativě a státní správě. Rychle zodpoví i složitější administrativní dotazy, ušetří čas strávený pročítáním směrnic a instrukcí, ulehčí orientaci ve webových portálech státní správy.

Typické úkoly:

  • Co mám dělat při ztrátě občanky?
  • Jak změnit trvalé bydliště?
  • Co potřebuji pro daňové přiznání?
  • Jak zažádat o příspěvek na bydlení?

Virtual Assistant for Bank

Průvodce bankovními produkty, který se nikdy neunaví a neopouští ho dobrá nálada. Šetří čas zaměstnanců backoffice nebo helpdesku banky tím, že řeší, třídí a předává dotazy klientů. Pomáhá zájemcům při rozhodování o produktech, podporuje up-sell nabízením nových nebo souvisejících služeb i produktů.

Typické úkoly:

  • Zodpovídá často kladené dotazy klientů.

  • Usnadňuje nahlášení problému.

  • Pomáhá aktivovat, deaktivovat či nastavovat službu nebo produkt.

  • Doporučuje zajímavé produkty či služby.

  • Umožní předat follow up, přání či stížnost.

Proč chtít Enterprise Virtual Assistant od Trasku?

Nemusíte zasahovat do svých systémů
Naše řešení je navrženo tak, abyste se nemuseli přizpůsobovat. Popravdě – nemusíte pro aplikaci dělat nic. Vše zařídíme my – ušetříte tak čas a energii, které by vás změny uvnitř interních systémů jistě stály.

Napojení na interní data
V Trasku máme zkušenosti s integrací už od roku 1996. Nedělá nám proto nejmenší problém využít jakékoli zdroje dat uvnitř organizace a použít je jako podklady pro virtuální asistenty.

Úzká specializace
Rozhodli jsme se nezabývat komplikovanými univerzálními asistenty, jako je třeba Alexa nebo Siri. Volíme cestu botů a asistentů, kteří umí skvěle řešit jeden typ problému – tím se zásadně zrychluje jejich využitelnost i interní přijetí.

Snadná škálovatelnost a rozšiřitelnost
Naše řešení jsou postavená na robustních enterprise technologiích. Není proto problém rozjet je jako malý Proof of Concept a v případě úspěchu rozšířit na řádově vyšší provozní náročnost.

Pokročilý jazyk a schopnost komunikace
Zaměřili jsme se na použitelnost v běžném prostředí. Virtuální asistent nemusí rozumět úplně všemu, ale musí umět spolehlivě odbavit 80-90 % požadavků. Vlastní NLP nám pomáhá naučit asistenta kontextu během relativně krátké doby testovacího provozu (řádově týdny).

Plně v češtině
Virtuální asistent umí pochopitelně komunikovat v českém jazyce. Zvládá porozumění přirozené komunikaci, a to dokonce i ve variantě Speech To Text (tj. rozezná mluvené slovo).

Seznam podporovaných kanálů

Windows Cortana
Windows Cortana
Slack
Slack
Skype
Skype
GroupMe
GroupMe
Facebook
Facebook
Kik
Kik
Telegram
Telegram
E-mail
E-mail
Twilio
Twilio
WebChat
WebChat
Direct Line*
Direct Line*

* Direct Line – přímé rozhraní pro připojení do vlastních aplikací (i existujících), možnost přímé integrace do widgetů a webových stránek (možnosti reakce stránky nebo aplikace na odpovědi bota)

Chcete vědět víc? Napište nám.

Email: chatbot@trask.cz
Telefon: +420 220 414 111

Kontaktujte nás

Na váš byznys se dokážeme podívat z jiné perspektivy. Proto můžeme přijít i na nová řešení, která dokážeme jasně popsat, rozpracovat a navrhnout jejich technickou realizaci. Originální nápad je totiž na začátku každého dobrého byznysu. Díky zkušenostem rychle poznáme, v čem chcete a potřebujete pomoci.

Domníváte se, že jsme porušili etická pravidla?
Dejte nám vědět.