Digitalizujte vyplnění růžových formulářů pomocí Trask Tax Assistant. Úsporně
a šetrně

Česká daňová legislativa je neúprosná, každý rok miliony zaměstnanců složitě řeší vyplnění Žádosti o roční zúčtování daní, ale i Prohlášení poplatníka daně, které většinou známe spíše jako “růžové papíry”. Náš produkt Trask Tax Assistant celou tuhle agendu digitalizuje tak, aby zaměstnanci formulář jednoduše vyplnili a odeslali ke schválení. Může tak pomoci milionu zaměstnanců a tisícům mzdových účetních nebo personalistů.

Znatelná pomoc pro personální tým

Dnes jste nepřišel, kde vás teď můžu potkat? Už nemáme moc času... Zbývá mi uhnat ještě šedesát lidí.

Ještě musím formuláře zanést do systému a založit do složky.

Dobrý den, mohl byste dneska přijít a podepsat mi růžový papír k daním?

Přijde vám to povědomé?

Tohle je jen zlomek toho, co musí účetní nebo personalisté řešit, když vypukne daňové šílenství. Tráví čas prací asistentky – organizují, nahání, tisknou. A tenhle koloběh únavy a dřiny je provází každý rok. Stejně tak i zaměstnance, kteří musí jezdit do účtárny v pracovní době na úkor své práce nebo dojít s vyplněnými formuláři na poštu. A co teprve když jsou nemocní nebo na dovolené. S tím ale může být konec.  

Vyšší kvalita služeb pro všechny zaměstnance

Online vyplnění a podpisy formulářů

  • Formulář je online a s optimalizovaným flow.
  • Dvoufázové ověření nahrazuje fyzický podpis.
  • Prohlášení poplatníka daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti a Žádost o roční zúčtování daně.

Změny v daňových Prohlášeních

  • Ukončení nebo zahájení studia

  • Narození dítěte

Kontrola od mzdových účetních

  • Všechny údaje i přílohy vyplněné zaměstnancem procházejí kontrolou a při nedostatečných nebo chybných informacích je zaměstnanec upozorněn e-mailem.

Win-win řešení pro celou firmu

Ušetříte čas a práci mzdovým účetním a HR

Daňový servis pro vaše zaměstnance vyžaduje každý rok desítky hodin práce mzdových účetních. Musí organizovat čas pro získání podpisů formuláře, stresově nahánět zaměstnance, kteří fyzicky nedorazili k podpisu.

Budete šetrnější k životnímu prostředí

  • Úspora papíru naplňuje podstatu ESG strategií.
  • Zbytečné používání papíru má obrovské ekologické důsledky. Od sucha až po kůrovcové kalamity.
  • Tisk formuláře o rozměru A3 pro každého zaměstnance je (i finančně) náročný jak na papír, tak na tonery v tiskárně i na čas a organizaci. Věděli jste, že na výrobu každého papíru je potřeba 10 litrů vody?

Ulehčíte svým lidem život

Zaměstnanci díky mobilním bankám a self-care zónám, na které jsou zvyklí, nechtějí zastaralá papírová řešení. Jděte s dobou a chtějte po nich jen pár kliknutí myší.

Nebudete muset řešit složitou implementaci

Relativně izolovaná agenda nevyžaduje komplexní technologická řešení, využívá dostupné technologie (HR systém). Řešení navíc přináší velmi rychlý efekt s dopadem na celou organizaci.

Legislativně bezpečné

Česká legislativa online “podpis” umožňuje. Dvoufázové ověření uživatele (login + heslo, jednorázové heslo z mobilu) dokážou nahradit podpis zaměstnance. Informace a přílohy do aplikace může zapisovat a nahrávat pouze zaměstnanec.

Veškeré výhody Tax Assistantu jsme představili v krátkém videu.

Trask eDoceo

Atraktivní Learning Experience Platforma se schopnostmi pokročilého LMS systému a se širokými možnostmi adaptace na individuální potřeby korporátních zákazníků.

Jak Tax Assistant pomáhá v ČSOB

8000 zaměstnanců ČSOB už nemusí každý rok řešit komplikace kolem Žádosti o roční zúčtování daní a “růžových formulářů”. On premise řešení, které jsme v bance nasadili v roce 2020 pod interním názvem PETR (Paperless Employee Tax Refund), mimo jiné zachránilo 70 000 listů papíru a má pozitivní ohlasy jak od mzdových účetních, tak od zaměstnanců.

Využijte našich 26 let zkušeností s cutting edge technologiemi

BankID je revoluční náhradou dokladu vždy, kdy o to bude váš klient stát. Jsme generálním partnerem pro jeho implementaci.

Pro Českou spořitelnu jsme vytvořili “Půjčku bez papíru” vyřízenou za pár minut.

V ČSOB jsme zavedli robotické zpracování žádostí od notářů. Trask Semantic Tool jich denně řeší stovky.

UniCredit Bank jsme pomohli projit zásadní transformací v bezpapírovou banku, která zároveň zrychluje všechny procesy.

A podobně rozsáhlých projektů máme na kontě stovky. Z našich dat také jednoznačně plyne, že firmy, které investují do digitalizace a modernizace, zároveň lépe dbají na optimalizaci a stlačení vlastních nákladů. Jsou mnohem profitabilnější.

Rozumíme regulatorice, zákony pohlídáme za vás.

Vyřešíme GDPR za vaše HR i finanční oddělení. Pohlídáme všechna data, která o zaměstnancích máte k dispozici, aniž byste pro to museli cokoli dělat. 

Jsou za námi léta a kilometry zkušeností.

Máme 26 let praxe a např. naše integrační oddělení je největší ve střední Evropě. Mezi klienty Trasku patří přední české i zahraniční banky a pojišťovny, automobilky, energetické a utility společnosti. Sídlíme v pěti zemích, stojí za námi 600 expertů a více než miliardový obrat.

Připravte se na další rok, dokud je čas

Chtěli byste mít tuto agendu plně zdigitalizovanou už od příštího roku? Daňového asistenta do vaší firmy zvládneme implementovat v krátkém čase, ale aby vše proběhlo hladce, je potřeba udělat si čas i na komunikaci změn do celé firmy.

Neztrácejte čas a napište nám o nezávaznou konzultaci.