ZETOR řeší reklamace globálně přes náš garanční portál

POTŘEBA: Jak všem zúčastněným zpříjemnit reklamace a zároveň měřit výkon importérů i dealerů?

Globální síť importérů a dealerů Zetoru byla již delší dobu nespokojená s provozem a nízkým výkonem svého Garančního portálu. Proto nás Zetor oslovil, abychom pro něj vytvořili nový portál.

Klient chtěl, aby Garanční portál obsahoval všechny zavedené postupy a principy z předchozí verze a zároveň, aby usnadnil reklamační proces pro zákazníky i prodejce.

Proto bylo třeba, kromě výkonných technologií, klást velký důraz i design a UX…


ŘEŠENÍ: Moderní technologie pro větší výkon a změna vzhledu uživatelského rozhraní

Chtěli jsme, aby nový garanční portál skvěle vypadal již na první pohled. Původní grafické verzi portálu Zetoru jsme dopřáli moderní, vzdušný styl.

Kromě vylepšeného vzhledu bylo třeba všem uživatelům (ať se jedná o klienty Zetoru, importéry nebo dealery) urychlit a usnadnit práci. Toho jsme dosáhli zavedením moderních, vysoce výkonných technologií.

Naše řešení však Zetoru přineslo i vysoce ceněné novinky. Jednou takovou je Diskuzní fórum. Tato funkcionalita Garančního portálu umožňuje uživatelům diskutovat nad zvoleným tématem a současně i rovnou zakládat reklamace. Diskuze může být veřejná nebo může být automaticky řízena definovanou hierarchií dealer-importér-výrobce.

Klient s novým portálem získal i dokonalý přehled o výkonu sítě importérů a dealerů, a možnost efektivně sledovat ekonomické proměnné u záručních oprav.

Pojďme se ale na benefity nového garančního portálu podívat podrobněji.


Hlavní přínosy garančního portálu z pohledu celé společnosti...

  • Značné urychlení procesu reklamací díky vysokému výkonu portálu
  • Zpřehlednění procesu reklamace díky definované hierarchické struktuře distribuční sítě
  • Přehled o výkonu importérské a dealerské sítě pomocí reportů generovaných na měsíční bázi
  • Diskuzní fórum usnadňuje sdílení a přenos informací
  • Okamžitý přehled o stavu reklamací v globálním měřítku
  • Moderní design, který sám o sobě dělá firmě skvělou reklamu

... z pohledu importérů...

  • Okamžitý přehled o stavu reklamací konkrétních podřízených dealerů
  • Okamžitý přehled o prodejním výkonu podřízené dealerské sítě
  • Přímé řízení reklamačního procesu v rámci podřízené dealerské sítě
  • Možnost pohodlné elektronické komunikace s nadřízeným inspektorem

... z pohledu dealerů...

  • Přehled o obchodních i provozních detailech konkrétních traktorů
  • Možnost přímo komunikovat s nadřízeným importérem pomocí Diskuzního fóra
  • Okamžitá kontrola případných nákladů na reklamační opravu
  • Okamžitá kontrola případné finanční spoluúčasti konkrétního zákazníka
  • Možnost přímého řízení reklamačního procesu v rámci podřízené subdealerské sítě

... z pohledu subdealerů...

  • Možnost přímo komunikovat s nadřízeným dealerem a importérem
  • Okamžitá kontrola nákladů reklamačních oprav
  • Sdílení informací pomocí Diskuzního fóra

Naše cesta k řešení

Na předání první funkční verze portálu jsme dostali velmi krátký termín. Díky souběžné práci na vývoji, na procesní analýze a hlavně prioritizaci vyvíjených funkcí se nám podařilo termín dodržet.

První fází bylo zavedení rychlých technologií pro maximalizaci výkonu portálu a urychlení práce uživatelů, na což navázalo jejich napasování na moderní, uživatelsky příjemný design. Ve fázi podpory hotového řešení jsme doladili zbývající (méně prioritní) funkce.

V průběhu dalšího roku a půl jsme prováděli další analýzy a vyvinuli nadstavbové funkce portálu (třeba již zmiňované Diskuzní fórum).


Závěr

Garanční portál Zetor z dílny Trasku je dnes díky vysoce výkonným technologiím nepostradatelnou součástí IT řešení tohoto světově známého výrobce traktorů.

Ať se jedná o přímé klienty, importéry nebo dealery, všichni uživatelé oceňují kromě urychlení práce také jednoduchý, vzdušný styl portálu a příjemné, intuitivní uživatelské prostředí.

Nový Garanční portál již dva roky ulehčuje proces reklamací pro celosvětovou importérskou a dealerskou síť Zetoru.

Kontaktujte nás

Na váš byznys se dokážeme podívat z jiné perspektivy. Proto můžeme přijít i na nová řešení, která dokážeme jasně popsat, rozpracovat a navrhnout jejich technickou realizaci. Originální nápad je totiž na začátku každého dobrého byznysu. Díky zkušenostem rychle poznáme, v čem chcete a potřebujete pomoci.

Domníváte se, že jsme porušili etická pravidla?
Dejte nám vědět.