Vyzkoušejte si Meetbota – nyní v režimu TRY&BUY

Mezi českými firmami trvale stoupá zájem o automatizovaná konverzační rozhraní, tzv. chatboty. Praktické možnosti využití chatbotů jsou poměrně široké: od plánování schůzek a pořádání akcí přes zodpovídání dotazů nových zaměstnanců až po zákaznickou či produktovou podporu.

Na základě potřeb zákazníků i vlastních zkušeností jsme vyvinuli automatizované konverzační rozhraní, které jsme nazvali Meetbot. Jedná se o nástroj pro organizaci interních schůzek, který usnadňuje týmovou spolupráci a výrazně šetří čas při vyhledávání volných termínů účastníků a zajišťování zasedacích místností. Řešení je postaveno na technologiích společnosti Microsoft a je určeno zákazníkům, kteří využívají služby Office 365 a Exchange Online.

Volba platformy Office 365 není náhodná. Dřívější zkušenosti totiž ukázaly, že implementace chatbotů u zákazníků bývá velmi komplikovaná a časově náročná kvůli přehnaným bezpečnostním požadavkům, složité architektuře cílového prostředí nebo pomalým interním procesům. Z toho důvodu jsme se rozhodli poskytnout svým potenciálním i stávajícím zákazníkům možnost využít řešení Meetbot na platformě O365, kde implementace a zprovoznění trvají pouze několik dnů.

V režimu Try&Buy lze po úspěšné implementaci plánovat pracovní schůzky bez zdlouhavého kombinování volného času účastníků a hledání dostupných zasedacích místností. Meetbot uživateli kdykoli ochotně pomůže i s organizací jeho času rychlým výpisem plánovaných schůzek. Zvládne také rezervovat volnou židli či služební automobil.

Další produkty
Spolu s chatbot produkty dodáváme i několik zajímavých technologií. Například specifický jazyk, díky němuž systém lépe pochopí, co se mu uživatel snaží sdělit. Do budoucna plánujeme další užitečné rozšíření, jako je Speech2Text, které umožní zadávání hlasových pokynů a plné porozumění českému jazyku. Obecně pak lze platformu pro automatizovaná konverzační rozhraní Chatbot Trask využít k budování různých specializovaných řešení na podporu interních i externích procesů. Může ulehčit práci personálnímu oddělení při informování nováčků i komunikaci se stávajícími zaměstnanci, pomáhat návštěvníkům firemních internetových stránek nalézt, co potřebují, radit zákazníkům s výběrem vhodného produktu, neúnavně odpovídat na často kladené dotazy uživatelů či s pozitivním přístupem vyřizovat reklamace.

Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak si ověřit možnosti konverzačního rozhraní Meetbot, je varianta Try&Buy.
V tomto případě kompletní řešení běží v cloudovém prostředí Azure a jednoduše se integruje se zákazníkovým účtem organizace pro Office 365. Na omezenou dobu tak klient získává plnohodnotný produkt Meetbot ve svém prostředí prostřednictvím kanálu webchat na připravené demonstrační stránce. Tato implementace většinou probíhá v řádu hodin a úplná integrace (identifikace všech spravovaných zdrojů) pak pouhý týden.

Kontaktujte nás a Meetbota si vyzkoušejte již dnes.

Kontaktujte nás

Na váš byznys se dokážeme podívat z jiné perspektivy. Proto můžeme přijít i na nová řešení, která dokážeme jasně popsat, rozpracovat a navrhnout jejich technickou realizaci. Originální nápad je totiž na začátku každého dobrého byznysu. Díky zkušenostem rychle poznáme, v čem chcete a potřebujete pomoci.

Domníváte se, že jsme porušili etická pravidla?
Dejte nám vědět.