Trask v novém

Růst tržeb na 801 milionů korun, nabírání dalších expertů (aktuálně celkem 426), expanze v oblastech, které jsou na vzestupu. Zároveň změny v produktovém portfoliu a nový vizuální styl. To je Trask v roce 2017.

„Povedlo se nám meziročně růst na tržbách za vlastní služby o 12 %,“ hodnotí úspěchy CEO Trasku Filip Tománek. „Máme za sebou několik průlomových momentů, a to ve dnes velmi atraktivních oblastech spojených například s pokročilou analýzou dat. Nové přístupy a technologie v oblasti umělé inteligence a strojového učení začínají přinášet prokazatelnou hodnotu jak našim klientům, tak jejich zákazníkům. A to jak ve finančních službách, tak i ve výrobním sektoru.“

Konkrétním příkladem úspěšné inovace je Půjčka bez papírů pro Českou spořitelnu. Ve spolupráci s poradenskou společností EY se podařilo v krátkém čase uvést na trh první skutečně plně online úvěrovou službu. Česká spořitelna tak nabízí klientům svým i klientům konkurenčních bank možnost dostat peníze na účet do 15 minut.

Není to v bankovním sektoru příklad jediný: Trask intenzivně pomáhá klientům připravit se na novou realitu danou evropskou legislativou PSD2 a GDPR. V oblasti open bankingu zavádí Trask úspěšně vlastní platformu, která prostřednictvím Bank API propojuje bankovní domy s řadou dalších partnerů a zákazníků (e-shopy, telco operátoři, apod.).

K inovacím přistupuje Trask tak, aby klientům pomáhaly zkracovat cestu od nápadu k cílovým business hodnotám. Děje se tak nejen v tradičních, ale i v nových oblastech – strojové učení, umělá inteligence, rozšířená realita. Velké úspěchy zaznamenala společnost v projektech zaměřených na fintech (CRS nebo opravdu bezpapírové finanční produkty), integrace (API management) nebo automotive (Industry 4.0).

„Jsme dnes firmou, která provádí klienty složitým procesem digitální transformace.“
Filip Tománek, CEO Trask

Trask se proto v roce 2017 rozhodl provést dvě významné změny: provedl restrukturalizaci produktového portfolia a připravil svou novou vizuální identitu. Restrukturalizaci portfolia reflektuje nově vzniklý web, který má tyto hlavní sekce:

  • Technology solutions: služby postavené na znalosti spolehlivých technologií (integrace, digitalizace procesů, Business Intelligence, digitalizace dokumentů, IT bezpečnost...)
  • Business solutions: připravená řešení pro digitální transformaci byznysu (RegTech, Digital Banking, Paperless, Biometrie, Industry 4.0...)
  • Consulting: konzultace v oblastech spojených s digitalizací a technologiemi, obory podnikání našich klientů a legislativou
  • IT Services: nabídka pokrývající potřeby klientů v oblasti rozšiřování kapacit a know-how (Testing as a Service, vývoj na zakázku, podpora apod.)

Po více než 10 letech se Trask také rozhodl proměnit svůj vzhled. Novou vizuální identitu připravilo grafické studio Najbrt. Staré logo bylo nahrazeno a nové již bylo vytvářeno s ohledem na použití v digitálním světě. Je dynamičtější, modernější a je ho možné používat ho v atraktivnější barevné škále než původní.

„Ukazujeme tak hlubší proměnu, kterou Trask prochází – od původně hlavně technologické firmy směrem k poradenství a strategickému partnerství,“ říká Tománek. „To, co dnes nabízíme a prodáváme klientům, je už něco jiného, než bylo před pěti nebo deseti lety, a je potřeba, aby to bylo vidět na první pohled. Chceme být vnímáni jako moderní firma jak u klientů, tak u našich partnerů a potenciálních nových kolegů. Tam směřují všechny změny, které teď provádíme.“

Kontaktujte nás

Na váš byznys se dokážeme podívat z jiné perspektivy. Proto můžeme přijít i na nová řešení, která dokážeme jasně popsat, rozpracovat a navrhnout jejich technickou realizaci. Originální nápad je totiž na začátku každého dobrého byznysu. Díky zkušenostem rychle poznáme, v čem chcete a potřebujete pomoci.

Domníváte se, že jsme porušili etická pravidla?
Dejte nám vědět.