Nalezené články pro tag: IT Services

Kategorie
  • Měsíc
  • Leden
  • Únor
  • Březen
  • Duben
  • Květen
  • Červen
  • Červenec
  • Srpen
  • Září
  • Říjen
  • Listopad
  • Prosinec
  • Rok
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2011
  • 2010
  • 2004
Pro T-Mobile jsme testovali CRM

Pro T-Mobile jsme testovali CRM

V T-Mobile používali systém, který již nedostačoval zvyšujícím se nárokům na flexibilitu a specifika nastavení pro jednotlivé oblasti služeb. Hledali proto nové systémové řešení, které ale kvůli rozsahu a důležitosti vyžadovalo velký rozsah analytických a testovacích služeb.

TaaS v praxi: jak jsme testovali pro Českou spořitelnu

TaaS v praxi: jak jsme testovali pro Českou spořitelnu

Jak radikálně navýšit kapacity testovacího týmu, zajistit včasné otestování a předání software do produkce a garantovat předání know-how? Náš expertní tým testuje „na klíč“ a do společnosti vnáší unikátní know-how.

V GECO řídí IT požadavky centrálně ve 3 zemích najednou

V GECO řídí IT požadavky centrálně ve 3 zemích najednou

V české společnosti GECO, která provozuje síť maloobchodních prodejen a velkoobchod a má pobočky i na Slovensku a v Německu, jsme nasadili iTop, řešení pro centralizované řízení požadavků, incidentů a problémů, nastavení poskytovaných služeb a definici SLA.

V innogy jsme ušetřili tisíce kliknutí myší denně

V innogy jsme ušetřili tisíce kliknutí myší denně

Změny v backendu vyžadují nové uživatelské rozhraní. Nebo ne? Ne nutně. Tedy pokud se obrátíte na Trask. Jako jediní na českém trhu máme pro tento problém řešení, které jsme dodali i společnosti Innogy.

Zjednodušte si život, integrujte s API

Zjednodušte si život, integrujte s API

Jedním z dlouhodobých trendů v oblasti integrace je efektivní propojování nejen interních systémů, ale i jednotlivých obchodních společností včetně integrace na regulátory.

ZETOR řeší reklamace globálně přes náš garanční portál

ZETOR řeší reklamace globálně přes náš garanční portál

Globální síť importérů a dealerů Zetoru byla již delší dobu nespokojená s provozem a nízkým výkonem svého Garančního portálu. Dodali jsme moderní technologie pro větší výkon a změnili vzhled uživatelského rozhraní. Naše řešení však Zetoru přineslo i vysoce ceněné novinky.