Společnost Trask vývoj ohledně onemocnění COVID-19 zodpovědně sleduje a v pražských i ostatních kancelářích zavádí veškerá preventivní opatření proti jeho šíření. Zřídili jsme koordinační tým, nakoupili roušky, respirátory, rukavice či dezinfekce, zrušili jsme služební cesty i návštěvy v kancelářích, naši zaměstnanci pracují na home office a fungujeme především tak, jak umožňujeme fungovat i našim klientům. Digitálně.
Jaké všechny preventivní kroky Trask podniká?
- Naprostá většina pracovníků Trasku dnes pracuje z domova na home office.
- V rámci kanceláří firmy je zavedeno povinné nošení roušek.
- Zrušili jsme veškeré akce a společné aktivity, při kterých by se shromáždil vyšší počet lidí.
- Máme nastavené procesy pro případ nahlášení pozitivního nálezu u našeho pracovníka nebo při podezření kontaktu našeho pracovníka s pozitivně testovaným člověkem.
Sdílí důležité informace a komunikujeme:
Všichni pracovníci i spolupracovníci Trasku dostávají plošně e-maily s updatem všech opatření a nařízení.
Zavedl a uplatňuje preventivní hygienická opatření:
- Zvýšená frekvence úklidu a použití dezinfekčních úklidových prostředků v kancelářích.
- V kancelářích firmy je zavedeno povinné nošení roušek.
- Provádíme důkladnou osvětu správné hygieny (mytí rukou, nepodávání rukou, kašlání, …) na všechny zaměstnance, ale i na subdodavatele.
- Dezinfekční prostředky (ubrousky a mycí gely) jsou v kancelářích dostupné na toaletách a ve všech kuchyňkách a zasedacích místnostech.
- Trask nakoupil pro svoje zaměstnance roušky, respirátory, dezinfekční gely i nitrilové rukavice. Veškeré pomůcky v případě potřeby může poskytnout i jejich rodinám.
Omezuje osobní kontakt a prolínání lidí v týmech:
- Prakticky celý Trask, až na výjimky, funguje nyní na home office.
- Všechny schůzky jsme převedli do online podoby a pro komunikaci využíváme online nástroje (MS Teams, Skype).
- Kanceláře jsou fyzicky rozdělené na oddělené oblasti (uzavření průchodů). Lidé v nich pracují zcela odděleně a nepotkávají se.
- Zrušili jsme všechny externí návštěvy a schůzky v Trasku. U nezbytných návštěv vyžadujeme podpis čestného prohlášení na recepci a nošení roušek.
- Zrušili jsme veškeré interní akce, školení, sportovní aktivity a teambuildingy.
- Cíleně separujeme a rozdělujeme týmy a nařizujeme jedno místo pracoviště. Týmy pracující u klienta tak nepřijdou do kontaktu s nikým jiným z firmy.