Co Trask podniká pro minimalizaci rizika nákazy nemocí COVID-19

23. březen, Praha – Společnost Trask vývoj ohledně onemocnění COVID-19 zodpovědně sleduje a v pražských i ostatních kancelářích zavádí veškerá preventivní opatření proti jeho šíření. Zřídili jsme koordinační tým, nakoupili roušky, respirátory, rukavice či dezinfekce, zrušili jsme služební cesty i návštěvy v kancelářích, naši zaměstnanci pracují na home office a fungujeme především tak, jak umožňujeme fungovat i našim klientům. Digitálně.

Jaké všechny preventivní kroky Trask podniká?

Následuje nařízení státních orgánů a zavádíme vlastní opatření:

  • Naprostá většina pracovníků Trasku dnes pracuje z domova na home office.
  • V rámci kanceláří firmy je zavedeno povinné nošení roušek.
  • Zrušili jsme veškeré akce a společné aktivity, při kterých by se shromáždil vyšší počet lidí.
  • Máme nastavené procesy pro případ nahlášení pozitivního nálezu u našeho pracovníka nebo při podezření kontaktu našeho pracovníka s pozitivně testovaným člověkem.

Sdílí důležité informace a komunikujeme:

  • Všichni pracovníci i spolupracovníci Trasku dostávají plošně e-maily s updatem všech opatření a nařízení.

Zavedl a uplatňuje preventivní hygienická opatření:

  • Zvýšená frekvence úklidu a použití dezinfekčních úklidových prostředků v kancelářích.
  • V kancelářích firmy je zavedeno povinné nošení roušek.
  • Provádíme důkladnou osvětu správné hygieny (mytí rukou, nepodávání rukou, kašlání, …) na všechny zaměstnance, ale i na subdodavatele.
  • Dezinfekční prostředky (ubrousky a mycí gely) jsou v kancelářích dostupné na toaletách a ve všech kuchyňkách a zasedacích místnostech.
  • Trask nakoupil pro svoje zaměstnance roušky, respirátory, dezinfekční gely i nitrilové rukavice. Veškeré pomůcky v případě potřeby může poskytnout i jejich rodinám.

Omezuje osobní kontakt a prolínání lidí v týmech:

  • Prakticky celý Trask, až na výjimky, funguje nyní na home office.
  • Všechny schůzky jsme převedli do online podoby a pro komunikaci využíváme online nástroje (MS Teams, Skype).
  • Kanceláře jsou fyzicky rozdělené na oddělené oblasti (uzavření průchodů). Lidé v nich pracují zcela odděleně a nepotkávají se.
  • Zrušili jsme všechny externí návštěvy a schůzky v Trasku. U nezbytných návštěv vyžadujeme podpis čestného prohlášení na recepci a nošení roušek.
  • Zrušili jsme veškeré interní akce, školení, sportovní aktivity a teambuildingy.
  • Cíleně separujeme a rozdělujeme týmy a nařizujeme jedno místo pracoviště. Týmy pracující u klienta tak nepřijdou do kontaktu s nikým jiným z firmy.

Kontaktujte nás

Na váš byznys se dokážeme podívat z jiné perspektivy. Proto můžeme přijít i na nová řešení, která dokážeme jasně popsat, rozpracovat a navrhnout jejich technickou realizaci. Originální nápad je totiž na začátku každého dobrého byznysu. Díky zkušenostem rychle poznáme, v čem chcete a potřebujete pomoci.

Domníváte se, že jsme porušili etická pravidla?
Dejte nám vědět.