Nalezené články pro tag: Business Solutions

Kategorie
  • Měsíc
  • Leden
  • Únor
  • Březen
  • Duben
  • Květen
  • Červen
  • Červenec
  • Srpen
  • Září
  • Říjen
  • Listopad
  • Prosinec
  • Rok
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2011
  • 2010
  • 2004
u:Sign framework: Bezpapírová budoucnost v jednom balíčku

u:Sign framework: Bezpapírová budoucnost v jednom balíčku

V Trasku jsme již úspěšně implementovali bezpapírovou budoucnost do společností z oblasti bankovnictví a leasingu. Naše řešení podepisují 750.000 dokumentů měsíčně. Nyní rozšiřujeme nabídku na další subjekty, které mají potenciál využít výhod paperless přístupu.

Digitalizace bankovnictví je příležitost pro rychlé a odvážné. Klienti jsou připraveni.

Digitalizace bankovnictví je příležitost pro rychlé a odvážné. Klienti jsou připraveni.

Spotřebitelé ochotně přijali digitální bankovní služby a již dnes se většina zákaznických interakcí děje v on-line prostoru internetového nebo mobilního bankovnictví.

Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem

Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem

Navzdory enormním prostředkům, které finanční instituce vynakládají na digitální technologie s cílem zpříjemnit a usnadnit klientům využití bankovních služeb, většina klientů má podle průzkumů stále dojem, že je jednodušší jednat s bankou osobně, než užívat její digitální produkty.

Půjčka bez papírů od ČS do 15 minut na účtu v jakékoliv bance

Půjčka bez papírů od ČS do 15 minut na účtu v jakékoliv bance

Nezáleží, u které banky jste, ale na tom, abyste si mohli půjčit co nejpohodlněji. Například z mobilu. Vedení České spořitelny chtělo svým klientům i klientům konkurenčních bank, kteří potřebují půjčit peníze snadno a rychle, ušetřit cestu na pobočky a vyhnout se papírování.

GDPR – nejvyšší čas začít  s technickým řešením

GDPR – nejvyšší čas začít s technickým řešením

O problematice GDPR (General Data Protection Regulation) bylo, je a nějakou dobu ještě bude slyšet.

Když záleží na každé vteřině

Když záleží na každé vteřině

Nahrazování lidského kontaktu digitálním je v mohutném rozmachu také ve světě financí. Roste spektrum finančních procesů a služeb, které lze vyřešit kompletně on-line.