Portály a digitální komunikace

Komunikace je v digitálním světě strategickou aktivitou. My firmám vytváříme prostředí pro poskytování obsahu i služeb zákazníkům, partnerům i zaměstnancům. Prostředí, které je nejenom příjemné pro použití, ale i spolehlivé a bezpečné. Jsme technologicky nezávislí: řešení připravíme na platformách Microsoft, SharePoint, i Java, Liferay, Alfresco, WebSphere Portal.

Publikace obsahu, přímé kanály
 

 

Nabízíme zkušenost s přípravou rozsáhlých webových prezentací s pokročilým systémem pro správu obsahu (CMS) pro multikanálové, vícejazyčné i geograficky členěné prostředí. Veřejné weby, extranety i intranety. Přímé kanály pro podporu akvizice a prodeje i servis produktů stávajících zákazníků.

UX / CX
 

 

Uživatelská přívětivost i celková zákaznická zkušenost jsou prioritou při přípravě našich řešení. Soustředíme se nejenom na vzhledovou stránku řešení, ale i na celkovou zkušenost s použitím systému včetně využití všech technologických možností a v návaznosti na související procesy obsluhy uživatele.

Webová analytika
 

 

Na získávání informací o způsobu využití digitálního prostoru uživateli (zákazníky) se díváme jako na zásadní prvek pro rozhodování o dalším rozvoji digitální komunikace i produktů. Ve spojení s metodami digitálního marketingu vedou přímo k propagaci a prodeji nabízených produktů/služeb.

Digital identity
 

 

Schopnost znát preference zákazníka považujeme za klíčovou, protože v digitálním světě nahrazuje osobní kontakt. Soustředíme se na možnosti získávání a správy informací o uživatelích, možnosti jejich identifikace a autentizace. Jak pro marketingové tak pro legislativní potřeby digitálních řešení.

Publikace

V Trasku věříme v moc znalostí. Proto se o ně dělíme prostřednictvím našeho programu Best Knowledge, Well Shared jak se zaměstnanci, tak i s klienty a veřejností. Podívejte se na část našeho sdíleného know-how.

Už není čas být konzervativní!

Už není čas být konzervativní!

Technologie mění svět rychleji, než kdy dřív. Na banky se brzy chystá směrnice o platebním styku PSD 2, která bankám ukládá povinnost otevřít se třetím stranám.

PSD2 je riziko i příležitost. Je na vás, co nakonec převáží

PSD2 je riziko i příležitost. Je na vás, co nakonec převáží

Kdy jste naposledy platili u pokladny, za taxík, nebo za jízdenku pomocí platebního příkazu ze svého účtu?

Když AI není dílem člověka

Když AI není dílem člověka

Téma umělé inteligence, ať již jako náhrady lidského faktoru nebo rozšíření (augmentaci) lidských možností, je velmi živé. Co když ale člověk není jediným, kdo dokáže AI sestrojit?

Platby na hraně zítřka

Platby na hraně zítřka

Zavádění pokročilých technologií a rozmach nových oblastí jako je využívání umělé inteligence, fintech aplikací, otevírání bankovní API apod. dávají vznikat i pohodlnějším způsobům placení.

Kampaně nestačí. Naučte se držet krok se zákazníky.

Kampaně nestačí. Naučte se držet krok se zákazníky.

Je velký rozdíl mezi tím mít data o svých zákaznících a znát své zákazníky.

Firemní vzdělávání v Plzeňském Prazdroji už probíhá automaticky

Firemní vzdělávání v Plzeňském Prazdroji už probíhá automaticky

Pro vzdělávání několika tisíců zaměstnanců je nezbytný jednotný systém. Ideálním řešením je v této situaci pokročilý Learning Management System (LMS) jménem eDoceo. Ten klientovi přinesl i možnost využívat funkce notifikace, urgence a eskalace. To v praxi znamená, že každý zaměstnanec (a jeho nadřízený) je systémem automaticky upozorňován na nutnost splnit dané školení v určitém termínu.

Fintech změní banky rychle a bez ptaní

Fintech změní banky rychle a bez ptaní

Bezdotykové karty, chytřejší bankomaty, hezčí internetové bankovnictví. Klid před bouří definitivně končí a blíží se technologický uragán.

Pro koho pracujeme

V oblasti portálů a digitální komunikace pracujeme většinou pro významné společnosti, které patří k hybatelům trhu a vyžadují řešení na globální úrovni kvality. Zde najdete ty, s nimiž máme dlouhodobé vztahy.

Česká spořitelna

Bankovnictví

ŠKODA AUTO

Průmysl

ČSOB

Bankovnictví

UniCredit Bank

Bankovnictví

Raiffeisenbank

Bankovnictví

ING

Bankovnictví

Allianz

Pojišťovnictví

ČMSS

Bankovnictví

Zetor

Průmysl

S kým spolupracujeme

Máme řadu silných parterů, kteří garantují kvalitu svých produktů a technologií.
Ty implementujeme podle potřeba našich klientů a vždy hledáme inovativní a spolehlivá řešení.

Naši lidé

Na koho se můžete obrátit, pokud máte k problematice jakýkoli dotaz či připomínku?

Jiří Soukeník

Jiří Soukeník

V Trasku působí od roku 1996 a dnes má jako Executive Director na starost oblast odborných služeb a konzultací. Pod jeho správnou je i nyní i kompetence portálových řešení a s nimi spojených služeb.

Kontaktovat