Bleskový
paperless

Fungujte kompletně bez papírů během pár dnů

Hlavní výhody

Všechny back office procesy lze rychle a snadno převést na fungování z domova.

Můžete rychle zdigitalizovat kontakt se zákazníky nebo i s budoucími zákazníky.

To vše v řádu dnů nebo malého počtu týdnů – tedy tak rychle, abyste zareagovali na současnou situaci.

HomeOffice

Dovolí vám poslat více lidí na home office a umožní vám tak obsluhovat zákazníky i v případě, že budete muset uzavřít některé pobočky.

Umíme vyřešit vše naráz. Naše řešení nepotřebují jít po jednotlivých procesech, dokumentech nebo aplikacích.

Řada ověřených a používaných řešení od Trasku umožňuje rychlé převedení agendy na zcela paperless fungování: od back office procesů až po zdigitalizování kontaktu s  budoucími zákazníky. Všechna tato řešení nabízíme kvůli co nejrychlejšímu nasazení jako hostovaná řešení v  cloudu (O2 nebo Azure). Veškeré varianty řešení, včetně doby a formy nasazení, najdete rozepsané níže.

Možné varianty nasazení

1_ Online podpis

Web uSign umožňuje zaměstnancům společnosti podepisovat dokumenty snadno pomocí prstu na mobilu či tabletu.

Není potřeba žádné speciální zařízení. Pokud jsou potřeba podpisy od více lidí, lze dokument snadno přímo z aplikace delegovat na dalšího podepisujícího. Zároveň se posílá link i emailem.

Pracovník přihlášený pod firemní identitou má pak v uSign k dispozici všechny dokumenty čekající na podpis. Přístup má ale také ke všem dokumentům, které v minulosti nahrál.

Tento systém používáme i pro interní paperless fungování v Trasku.

Zaměstnanec 1 Zaměstnanec 2 Předání dokumentu k podpisu pomocí delegace Vaše user repository Ověření loginu zaměstnance Nahrání dokumentů k podpisu Podpis dokumentůUložení podepsaných dokumentů Trask uSign

Benefity

Vysoká úroveň zabezpečení, lepší přehled o podepsaných dokumentech, které nejsou jen v e-mailu, základní flow dokumentů. Lze vyřešit všechny podpisy ve společnosti s výjimkou podpisů vyžadujících úřední ověření.

Komponenty

Trask uSign

Trvání dodávky

Maximálně 1 týden.

Způsob nasazení

Formou SaaS, stačí propojit naše řešení na přístup z Vaší sítě (přes VPN). Nutná integrace s vaším identity providerem (Active Directory, OpenID Connect nebo jiným user repository).

Reference

ČSOB

Bankovnictví

innogy / RWE

Energetika

2_ Online podpis i pro zákazníky, a s ověřením jejich identity

Základní funkcionalita je stejná jako u prvního řešení.

V rámci této varianty navíc lze odkaz na dokument odeslat zákazníkovi, který se poté identifikuje pomocí 3 možností:

  • Vyfotí svůj občanský průkaz a selfie. (nesplňuje AML)
  • Vyfotí občanského průkaz a provede mikroplatbu (splňuje AML).
  • Získá identitu z banky přes KYC API ze 6 českých bank (splňuje AML).
Zákazník Zaměstnanci Vaše user repository Ověření loginu zaměstnance Ověření identity zákazníka (zrychleně nebo i dle AML) Trask ZenID Trask KYC Process Trask BAAPI - KYC API Nahrání dokumentů k podpisu Podpis dokumentů zaměstnancem i zákazníkemUložení podepsaných dokumentů Trask uSign

Benefity

​​​​​​​Možnost přejít na plně digitální sjednání všech produktů se zákazníkem.

Komponenty

Trask uSign, Trask ZenID / Trask KYC Process / Trask KYC API

Způsob nasazení

Formou SaaS.

Reference na ověření identity

Komerční banka

Bankovnictví

ČSOB

Bankovnictví

Česká spořitelna

Bankovnictví

Moneta Money Bank

Bankovnictví

UniCredit Bank

Bankovnictví

3_ Úložiště dokumentů

Řešení pro ukládání a správu dokumentů i přístupových práv a rolí, předávání dokumentů mezi uživateli a frontování dokumentů ke zpracování.

Celé řešení je snadno a rychle dodatelné jako služba.

Lze ho také libovolně kombinovat s funkcí pro online podpisy zaměstnanců i zákazníků, kterou najdete popsanou ve variantách 1 a 2.

Zákazník Zaměstnanci Vaše user repository Ověření loginu zaměstnance Podepisování dokumentů Trask uSign Trask Virtual Case Sdílení dokumentů Dlouhodobé uložení dokumentů Správa přístupů Fronta dokumentů ke zpracování

Benefity

Kompletní nástroj pro správu zdigitalizovaných dokumentů, včetně možnosti jejich podpisu online. Lze využít i pro sdílení dokumentů s klienty.

Komponenty

Trask Virtual Case

Způsob nasazení

Formou SaaS.

Reference na dodávku DMS systémů

Komerční banka

Bankovnictví

Česká spořitelna

Bankovnictví

Moneta Money Bank

Bankovnictví

Raiffeisenbank

Bankovnictví

HARTMANN-RICO

Průmysl

innogy / RWE

Energetika

4_ Bez papírů i fyzických tiskáren

Jde o tiskový driver, který se nahraje na koncovou stanici místo driveru fyzické tiskárny.

Protože ho lze aplikovat kdekoliv, můžete také okamžitě digitalizovat. Při tisku se dokument přesměruje do řešení Trask uSign (tedy uživateli k biometrickému podpisu) nebo do Trask Virtual Case (k uložení do DMS).

Tiskový driver vyžaduje ke svému fungování nasazení varianty 1, 2 nebo 3.

Vaše user repository Ověření loginu zaměstnance Zaměstnanci Podpisování dokumentů Trask uSign Uložení elektronických originálů Trask Virtual Case Vaše FrontEnd aplikace Aplikace funguje jako dosud – není nutno upravovat Trask Paperless Print Driver Přesměrování tisku do uSign a/nebo do DMS

Benefity

Kompletní eliminace tisku a přechod na plně vzdálené a bezpapírové fungování.

Komponenty

Trask Paperless Print Driver

Způsob nasazení

Tiskový driver je nutné rozdeployovat na všechny koncové stanice a nastavit pro integraci s řešeními Trask uSign nebo s Trask Virtual Case (nebo obojí), která jsou dostupná jako SaaS.

Reference

ČSOB

Bankovnictví

5_ Online formuláře

Převod formulářů do online podoby tak, aby zaměstnanec nebo zákazník mohl formulář vyplnit přímo online a nemusel jej tisknout.

Lze integrovat libovolně s Trask uSign pro online podpis formuláře nebo Trask Virtual Case pro uložení vyplněného formuláře v PDF formátu v DMS systému.

Vyplnění formuláře plně online Quadient Forms Podpis formuláře online, na zařízení zákazníka Trask uSign Uložení elektronických originálů Trask Virtual Case Zákazník

Benefity

Převod formulářové založených procesů do online verze.

Komponenty

Quadient (www.quadient.com)

Způsob nasazení

Formou SaaS.

Doplňkové služby

Migrace dokumentů

Po ustálení situace nabízíme zajištění koncepční migrace ad hoc digitalizovaných dokumentů do systémového firemního DMS. Součástí migrace je definice typů dokumentů i metadat a jejich vyplnění.

Metadata lze vyplňovat automaticky pomocí Trask NLP (AI řešení, které dokáže porozumět nestrukturovanému textu a extrahovat z něj potřebné informace) nebo můžou metadata ručně vyplnit uživatelé. Lze také nastavit pravidla pro automatické nastavení typů a metadat dle kontextu (dle role uživatele, typu souboru atd.) .

Další možnosti integrace

  • Přímá integrace na vaše systémové DMS,
  • Integrace celého řešení do vašich frontend systémů tak, aby uživatel nemusel odcházet na web Trask uSign nebo Virtual Case a mohl vše vyřídit přímo ve vašem frontendu,
  • Integrace na BPM systém,
  • Integrace na reporting a další dashboardy.

Proč Trask?

Máme detailní know-how v oblasti správy dokumentů, dlouhodobé archivace dokumentů a automatizace obchodních a dokumentových procesů, identifikace zákazníka, všech typů podpisů a online prodeje produktů.

Nabízíme prověřená řešení.

Pro provoz outsourcovaných řešení (včetně tzv. významného bankovního outsourcingu) jsme pravidelně auditováni českými i zahraničními bankami.

Jsme silná česká společnost s prokázanou perfektní schopností dodávek, na kterou se můžete spolehnout za každé situace.

Dodávku jsme schopni zajistit plně na dálku, bez nutnosti osobních schůzek či onsite přítomnosti.

Použitá řešení

Trask uSign

Dynamický biometrický podpis je digitální obdoba vlastnoručního podpisu sloužící k bezpečnému a právně závaznému podepisování elektronických dokumentů. Je jednou ze součástí bezpapírového řešení.

Produktový list:
Stáhnout produktový list

Trask Virtual Case

Trask Virtual Case je nástroj umožňující vytvoření zabezpečeného prostoru v souladu s GDPR. Klient

i zaměstnanec v něm mohou komunikovat s bankou nebo jinou institucí, vyměňovat si dokumenty a rovnou je

i podepisovat.

Produktový list:
Stáhnout produktový list

Trask Paperless Print Driver

Virtuální tiskárna automaticky odesílá dokumenty

k elektronickému podpisu (v rámci Trask uSign) nebo do úložiště dokumentů.

Trask NLP

AI řešení, které dokáže porozumět přirozenému jazyku (nestrukturovanému textu) a vytěžit z něj potřebné informace.

 

Produktový list:
Stáhnout produktový list

Trask ZenID

Trask ZenID je komplexním a flexibilním řešením jak pro online onboarding klientů, tak i jejich bezpečnou identifikaci.

Nabízí přesnost, rychlost, modularitu a rozšiřitelnost přímo podle potřeb klienta.

 

Web:
zenid.trask.cz

 

Produktový list:
Stáhnout produktový list

Trask KYC proces

Trask KYC je jednoduché, rychlé a levné ověření totožnosti neznámého zákazníka v souladu s AML zákonem.

Ověření se děje pomocí vyfotografování osobního dokladu a ověření identity mikroplatbou.

Web:
www.trask.cz/kyc

 
Produktový list:
Stáhnout produktový list

Trask BAAPI - KYC API

Použijte převzatou identitu z bank.

Řešení umí přesměrovat uživatele na stránku jeho banky, kde souhlasí s předáním identity a souhlas autorizuje pomocí svých bankovních přihlašovacích údajů.

Dnes tzv. KYC API nabízí 6 bank. BAAPI tyto API agreguje a vy je tak máte přístupná přes jediné univerzální API.
 

Web:
www.trask.cz/baapi

 
Produktový list:
Stáhnout produktový list

Kontakt

Pokud vás nějaké z řešení zaujalo nebo máte dotaz, neváhejte se nám ozvat na náš e-mail nebo vyplnit kontaktní formulář. Co nejdříve se vám ozveme zpět.

paperless@trask.cz