Know Your Customer
Spolehlivé řešení online identifikace
Noví zákazníci vašich digitálních produktů už pro jejich získání nemusí čekat několik dní a docházet fyzicky na pobočku. S Trask KYC je jejich identifikace záležitostí minut.
Trask KYC je jednoduché, rychlé a levné ověření totožnosti neznámého zákazníka v souladu se zákonem. A to právě ve chvíli, kdy má zákazník zájem – třeba v online obchodech, na webových stránkách nebo prostřednictvím mobilních aplikací.
Hlavní výhody Trask KYC
End to end identifikace a ověření nového zákazníka během několika minut.
Komplexní řešení onboardingu klienta zcela v souladu s legislativou.
Jednoduchá integrace s vašimi dalšími systémy pomocí REST API.
Modulární řešení
Moduly
Řešení Trask KYC je tvořeno několika nezávislými moduly, které lze využívat samostatně. Ale teprve společně nabízejí možnost provádět úplnou identifikaci klienta online.
Každý modul je realizován jako samostatná mikroslužba, což umožňuje jednoduchou škálovatelnost.
Moduly mezi sebou komunikují na základě událostmi řízené architektury. Nad těmito moduly běží proces Trask KYC, který konzumentovi jím poskytovaných funkcionalit vystavuje jednoduché rozhraní REST API. To je kompletně dokumentované a velmi jednoduché na integraci. Samotný proces ve smyslu posloupnosti kroků není pevně stanovený a každý konzument si jej může uspořádat podle svých potřeb.
Varianty použití KYC
Varianta 1
První, více individuální možností, je využití vlastního již existujícího webového rozhraní, které bude využívat REST API služby systému Trask KYC. Toto řešení je vhodné zejména tehdy, pokud je potřeba odlišná posloupnost kroků, nebo nejsou požadovány všechny kroky, které Trask KYC nabízí.
Varianta 2
Druhou variantou je možnost využít Trask KYC jako centrální bod pro ověření totožnosti, kde je možné využít již hotovou
a plně funkční webovou aplikaci, která je připravená pro zasazení do potřebného grafického designu. Zapojení do jednotlivých procesů spočívá v přesměrování požadavku na ověření totožnosti do Trask KYC a následném předání výsledku zpět do příslušného procesu. Samozřejmostí je možnost kombinace obou scénářů.
Implementace
Harmonogram implementace
Harmonogram je vždy individuální záležitostí, která odráží požadavky klienta. Níže uvedený harmonogram znázorňuje typickou dobu dodání, která vychází z našich dosavadních zkušeností a platí při předpokladu hostovaného řešení mimo infrastrukturu klienta.
Možnosti implementace a licenční politika
Řešení Trask KYC lze pořídit a financovat různými způsoby podle preferencí a strategie zákazníka.
- Poskytování formou služby (SaaS) na základě licence
- Místní implementace na infrastruktuře zákazníka
- Implementace s hostováním mimo infrastrukturu zákazníka
Společnost Trask řešení KYC dodává buď samostatně s možností integrace s dalšími systémy zákazníka, nebo jako součást širšího digitálního řešení. Nabízí také konzultační služby a služby poimplementační podpory.
Produktový list
Compliance
Řešení Trask KYC postihuje veškeré aspekty identifikace podle zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, v platném znění, včetně všech vyžadovaných atributů. Na konci procesu proto lze jednoznačně určit, zda byl zákazník identifikován správně s ohledem na legislativní požadavky AML. Zohledněn je rovněž zákon č. 164/2013 Sb., o mezinárodní spolupráci při správě daní—neboli potvrzení daňové rezidentury. Systém zároveň provádí pouze kroky skutečně nutné a neshromažďuje osobní údaje, které nejsou nezbytné k dosažení účelu, tedy ověření identity. Fungování systému je v souladu s požadavky GDPR.
Kontaktujte nás
Pokud vás naše řešení zaujalo, napište nám. Rádi se vám ozveme a představíme vám naše řešení.