Články

iTea snídaně: Business inovace v oblasti pobočkové sítě a spotřebitelských úvěrů

Digitální transformace s sebou přináší různá úskalí, nástrahy a výzvy, se kterými se potřebujeme co možná nejlépe a nejrychleji vypořádat. Pro iTea snídani jsme si připravili dva příklady řešení aktuálních problémů. Ukážeme vám náš přístup založený na komplexních analýzách přímo ze systémových logů, pokročilé analytice, prediktivních modelech a real time technologii.

Integrace v agilním prostředí

Integrace dnes už není jen doménou integračního kompetenčního centra, ale vstupují do ní další IT a business útvary, případně samotné agilní týmy, které si ideálně zrealizují samy. Důraz je tak čím dál více kladen na tzv. self-service integraci.

Biometrický podpis a jeho role v  moderní bankovní pobočce

Biometrický podpis je jedním ze způsobů vytvoření plně bezpapírového prostředí na bankovní pobočce a stává se primárním způsobem pro podpis smluv či jiných elektronických dokumentů.

Jak vidí vzestup digitálního prodeje manažeři českých bank

Digitální prodeje se stávají samozřejmou součástí života běžných spotřebitelů, přičemž v následujících letech se význam digitálních kanálů zcela jistě ještě zvýší. Tato situace pak nutí společnosti k tomu, aby změnily své obchodní modely doslova od základů. V kontextu toho jsme oslovili tuzemské banky s tím, jakou měrou se na jejich podnikání podílejí právě příjmy z digitálních kanálů.

Proč progresivní banky volí cloudové technologie?

V tradičních podnikových IT prostředích bylo vždy velkým problémem pružné přizpůsobování kapacit. Problém lze elegantně vyřešit přechodem na cloudové technologie a automatickým škálováním aplikací.

Efektivní prodej bankovních produktů v multikanálovém prostředí

Multikanálové prostředí umožňuje oslovovat zákazníky, vstupovat s nimi do interakce a udržovat kontakt více způsoby. Firma přitom může volit relevantní kanály podle cílových skupin, zatímco zákazník s rozšiřováním spektra možností očekává jednotnou zkušenost a volný přestup mezi kanály.

Čas růst a expandovat

Česká republika je na špičce digitálního bankovnictví, a to je příležitost pro nás pro všechny.

Jaké příležitosti přináší změna systému ČNB pro regulatorní výkaznictví?

Probíhající změna je pro všechny subjekty finančního trhu šancí vyhodnotit svá reportingová řešení a připravit se na budoucnost. Popsali jsme možnou podobu nového komplexního a flexibilního systému v článku.

Co jsme si odnesli z IDC CIO Summitu?

Na IDC CIO summitu se diskutovalo nad strategickými volbami, které ovlivní budoucí vývoj informačních technologií a s ním i podobu podnikání. My jsme se akce účastnili jako hlavní partner.

Inovace vyžadují svobodu. Zkušenosti s agilním vývojem

Přístup k tvorbě produktů jednoduše označovaný jako agile umožňuje dramaticky zkrátit dobu potřebnou pro uvedení na trh. Korporace ale musí vystoupit ze své komfortní zóny. O dosavadní zkušenosti se na konferenci Agilní transformace podělili zástupci českých bank.

Trask se stává partnerem společnosti UiPath

Tisková zpráva

iTea snídaně: Nástroje pro efektivní prodej v multikanálovém prostředí

Být přítomný v on-line světě, nabízet své produkty, služby i běžný servis mimo pobočkovou síť je v dnešní době naprosto samozřejmé. Stejně tak důležité je rozšiřovat svoje on-line schopnosti a zlepšovat jejich uživatelskou přívětivost, která mnohdy bývá klíčovým faktorem ovlivnňujícím úspěšnost celého obchodního modelu.

Jana Schiffnerová: O Trasku se začalo mluvit jako o WOW firmě

Naší novou HR ředitelkou se v lednu stala Jana Schiffnerová. Jana přišla z Nessu, kde více než 10 let řídila veškeré HR aktivity – jak tuzemské, tak i v regionu CEE. Matěj Křístek z marketingu se jí zeptal, jak vnímá Trask, jaké hodnoty vyznává a co podle jejího názoru může Trask přinést zájemcům o profesní růst v IT.

Jak jsme zavedli nejrychlejší online půjčku na maďarský trh

Lehkost, s jakou jsou spotřebitelé ochotni opouštět své tradiční dodavatele a přecházet na nové digitální služby, nutí kamenné banky přizpůsobovat svoji nabídku moderním trendům. K nim patří mimo jiné nové způsoby poskytování půjček na dálku bez fyzického kontaktu s klientem.

Trask_for digital_transformation

Tisková zpráva

Jak s pomocí Digital Twin zvýšit příjmy a zrychlit procesy

Konkrétní příklady z českých společností ukazují, že takzvané digitální dvojče organizace může být mimořádně účinným nástrojem pro odhalování neefektivních procesů nebo testování produktů. Ne náhodou jde o jeden z nejzásadnějších technologických trendů současnosti.

Jak nastavit firmu pro úspěch v digitálním věku

Digital business se rychle stává mainstreamem, každodenní realitou. Už pro příští rok velké firmy očekávají, že téměř 40 procent příjmů získají z digitálních zdrojů.

Zásadní i falešné technologické trendy pro letošní rok

Prakticky všechna odvětví v současnosti procházejí digitální transformací. Je přitom snadné propadnout pocitu, že člověku někde ujíždí vlak. V záplavě nových technologií není jednoduché najít ty podstatné. Přinášíme realistický pohled vycházející z prezentací a anket, které byly součástí akce Trask Future Insight 2019.

Trask na meetupu Czechbots 2019

19. února vyrazila velká část chatbot týmu Trasku na meetup Czechbots 2019. O čem letos byl? O využívání virtuálních asistentů u nás aneb Jak se „žije“ chatbotům v Česku.

Trask v roce 2018 opět posílil. Zopakoval miliardu obratu

Tisková zpráva

České bankovnictví na rozcestí. Jak ho promění technologie?

Bankovní trh se rychle mění. Identitu klienta lze ověřit přes telefon, banky investují do prodeje ne-bankovních produktů, chytré aplikace přináší úplně nové služby. Jakou proměnu můžeme očekávat v České republice? Tomu se na konferenci Trask Future Insight 2019 věnovala zajímavá panelová diskuze zástupců ČSOB, České spořitelny, ČNB a Evropského parlamentu.

Budoucnost bankovnictví přeje připraveným

Moderní informační technologie pro bankovnictví podporují digitalizaci, zvyšují komfort klientů a pomáhají vyhovět legislativním nárokům a co je nejdůležitější, hotová řešení jsou k dispozici již nyní.

iTea snídaně: Proč je digitální dvojče top trend dneška a co může udělat pro vás?

Na únorové iTea snídani se budeme věnovat problematice tzv. digitálního dvojčete. Digital Twin of Organization je způsob jak vzít veškerá data o firmě a vytvořit virtuální, ale v každém ohledu reálný model fungování vašeho businessu. Digitální dvojče je podle společnosti Gartner jedním z TOP 10 technologických trendů pro rok 2019.

Inovujeme způsob dodávek do agilních organizací

Dokázat pružněji reagovat na změny obchodních priorit, podmínky na trhu a požadavky zákazníků je jedním z hlavních imperativů dnešních podniků. Možnou cestu, jak toho dosáhnout, nabízí agilní metodiky, které ve světě získaly širokou oblibu.

PSD2: Co nás čeká a nemine v roce 2019

Bez ohledu na aktuální stav implementací PSD2 se nezadržitelně blíží i termín platnosti dalšího důležitého nařízení, a to regulační technické normy týkající se silného ověření klienta a společných a bezpečných otevřených standardů komunikace. Co se tedy konkrétně změní od 14. září letošního roku?

Proč banky (ne)migrují své klíčové systémy do cloudu

Předinternetová infrastruktura mnoha dnešních retailových bank byla transakčně orientovaná. Kdysi revoluční technologie nezvládají držet krok s nároky dnešních klientů, kteří očekávají zkušenosti, služby a produkty přizpůsobené individuálním preferencím poskytované všemi kanály, v příslušném kontextu a s okamžitou odezvou.

Všechna API českého bankovnictví na jednom místě

Tisková zpráva

Digitální konkurence je globální

Revolut je ukázka zahraniční konkurence, která se bleskově šíří Evropou a nabírá zákazníky rychlostí 8000 denně. Ukazuje, jak rychle se mohou mezinárodní firmy rozrůstat – oproti čistě lokálním hráčům, kterými jsou klasické banky. Bude takových konkurentů přibývat? Co je pohání? A jak se jim bránit?

Jan Antoš se stal Executive Directorem pro strategické inovace

Tisková zpráva

Zná vás vaše auto tak dobře jako váš telefon?

Ještě ne. Ale proč, když jsou obě věci tak podobné? Mají v sobě internet, umí přijímat GPS a jsou mobilní… Digitální identita je totiž nosným pilířem nového pojetí mobility a zároveň i centrálním prvkem v jeho vyhlídkách na úspěch.

Využití umělé inteligence při úvěrování

Co funguje lépe, tradiční risk scorecard nebo strojové učení? Díky popularitě AI (umělé inteligence) je tato otázka nevyhnutelná a má zásadní finanční dopady pro celý bankovní sektor.

Byznys inovace založené na technologiích

Na trhu finančních služeb probíhá významná změna, která je poháněna vývojem a dostupností technologií. Klíčové však nejsou vlastní technologie, ale byznys inovace, které tyto technologie umožňují.

iTea snídaně: Moderní trendy v integraci - integrace v agilním prostředí

Na listopadové iTea snídani se budeme věnovat velmi aktuálnímu tématu integrace v agilním prostředí a předáme zkušenosti z využívání open source nástrojů pro aplikační integraci.

Vyzkoušejte si Meetbota – nyní v režimu TRY&BUY

Mezi českými firmami trvale stoupá zájem o automatizovaná konverzační rozhraní, tzv. chatboty. Praktické možnosti využití chatbotů jsou poměrně široké: od plánování schůzek a pořádání akcí přes zodpovídání dotazů nových zaměstnanců až po zákaznickou či produktovou podporu.

Profilování klienta na základě transakční historie

Pokud banka pozná klienty detailně, může objevit subsegmenty, o kterých konkurence zatím ani neuvažuje, a využít to pro získání výhody. O tom, jak využít metody data science pro zvýšení efektivity a ziskovosti banky, se rozpsal Viktor Mulač.

Ochrana i příležitost. Nové nástroje pro prověřování klientů

Novinky v oblasti AML byly tématem pravidelné business snídaně iTea, které se zúčastnilo několik desítek zástupců českých finančních institucí. Oblast prevence praní špinavých peněz nabývá stále většího významu s tím, jak se globalizují trhy, komplikují mezinárodní vztahy a zpřísňují požadavky regulatorních orgánů.

Loajalita a důvěra. To jsou hodnoty, které s Traskem sdílíme

Konzultační společnost EY spolupracuje s Traskem už mnoho let, přičemž za dosavadní vrchol této spolupráce je možné považovat řešení bezpapírové půjčky Impresto. Co o spolupráci říká Pavel Riegger, vedoucí partner oddělení poradenství pro finanční instituce v rámci regionu střední a jihovýchodní Evropy?

Využijí české banky nové digitální produkty pro expanzi do zahraničí?

Digitální produkty neznají hranic. Českým bankám se tak otevírá možnost oslovit 50x větší trh bez nutnosti zásadních investic. Zeptali jsme se představitelů českých bank, zda tuto vizi sdílí. 

Naše řešení pro online onboarding klientů představíme ve Vídni

Klíčovým prvkem při uvádění nových digitálních bankovních produktů je online identifikace klienta. Této problematice se budeme věnovat na konferenci ve Vídni 18. října.

Kancelářská práce se mění, rutinní úkony od úředníků přebírají roboti

Robotická automatizace procesů (Robotic Process Automation – RPA), kdy robot ovládá počítač namísto člověka, zažívá v  posledních třech letech značný rozmach ve  všech odvětvích. Snad nejvíce je tento trend pozorovatelný v  oblasti bankovnictví a pojišťovnictví.

AML identifikace: nejen otázka compliance, ale také konkurenceschopnosti

Právní předpisy proti praní špinavých peněz (AML) včetně procesů ověřování zákazníka a jeho rizikovosti (KYC) nejsou ve světě financí ničím novým a bankovní subjekty si dávno osvojily postupy pro jejich dodržování. S požadavky na fungování procesů online vzniká také potřeba klienta na dálku identifikovat.

40 % klientů evropských bank má zájem o využití nástroje PFM

Představte si svět, kde vám virtuální bankovní poradce prostřednictvím aplikace chytrého bankovnictví vyhledá a doporučí výhodnější tarif mobilního operátora, dodavatele energií nebo rozvážkovou službu potravin, a to vše pouze na základě analýzy vašich útrat.

u:Sign framework: Bezpapírová budoucnost v jednom balíčku

V Trasku jsme již úspěšně implementovali bezpapírovou budoucnost do společností z oblasti bankovnictví a leasingu. Naše řešení podepisují 750.000 dokumentů měsíčně. Nyní rozšiřujeme nabídku na další subjekty, které mají potenciál využít výhod paperless přístupu.

Jak jednoduše využít business okamžik ve světě SME

Segmentu SME se v oblasti financování často nedostává adekvátního přístupu i přes veliký potenciál, kterým stále disponuje. Přitom pro využití příležitosti není zapotřebí rozsáhlých investic. Když se dělají správně.

„Regtech“ druhé generace pomáhá plnit nové legislativní povinnosti

V posledních letech se stále častěji setkáváme s výrazy jako FinTech, InsureTech, PayTech a dalšími variacemi na téma „Tech“. Všechny mají společné to, že vyjadřují zásadní změny, které do určitého úžeji či šířeji vymezeného oboru přináší informační technologie.

Optimalizace procesů - tentokrát pořádně, s využitím big dat

Ať se analýza procesů používá s cílem optimalizovat běžící procesy ve firmě, testovat nové procesy nebo pro jakýkoli jiný účel, vždy je pro takovouto úlohu nutné perfektní porozumění procesu a jeho přesný záznam.

Self-banking car: Auto, které samo nakupuje

S jakými možnostmi nás osloví digitální svět spojený s mobilitou a kde se bude nově rozdělovat trh pro poskytovatele finančních služeb? Nová dimenze bankovních a finančních služeb je již mnohem blíže, než bychom si byli ochotni připustit.

Banky už zákazníka poznají přes telefon. Půjčky i účty vyřídíte z domova

Vyřídit si půjčku nebo založit účet z pohodlí gauče, pouze s telefonem v ruce, bylo v Česku ještě nedávno nemyslitelné. Bez papírů a fyzického ověření to prostě nešlo. Tato bariéra však nyní díky rozvoji technologií pro digitální ověření identity padla.

Chatovací roboti: vstupenka do světa umělé inteligence

Takzvaní chatboti jsou atraktivní, umí být velmi zábavní, lidem šetří čas a firmám peníze. A konečně se dá říct i to, že doopravdy fungují. Představují tedy ideální příležitost, jak zákazníkům i kolegům ve firmě názorně ukázat výhody, které pro podnikání nabízí využití umělé inteligence.

Jan Koudela: Potenciál chatbotů je obrovský!

Ať už chcete zarezervovat zasedací místnost, vyhledat ten nejlepší zájezd nebo se zeptat na zůstatek na účtu a zadat platbu, s tím vším velmi efektivně už dnes může pomoct právě chatbot, který vám bude vždy po ruce a nikdy na váš požadavek neodpoví, že je zrovna zaneprázdněn, ať chvíli počkáte.

Datová etnografie: nestačí mít velká data, zapotřebí jsou „výživná“ data

Čísla sama o sobě nemají patřičnou vypovídací hodnotu. Datová etnografie dokáže vykreslit ucelenější, úplnější a přesnější obrázek o cílové skupině na základě kulturního a emocionálního kontextu. Měřitelné totiž zdaleka neznamená přínosné nebo obchodně využitelné.

Self-driving Banks. Pohodlně se usaďte, vše se děje bez vás.

Stejně jako svěříte svůj život samořiditelnému autu, také bance svěříte řízení svých financí takřka intiutivně.

Trask loni dosáhl významného mezníku

Tisková zpráva

Digitalizace bankovnictví je příležitost pro rychlé a odvážné. Klienti jsou připraveni.

Spotřebitelé ochotně přijali digitální bankovní služby a již dnes se většina zákaznických interakcí děje v on-line prostoru internetového nebo mobilního bankovnictví.

Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem

Navzdory enormním prostředkům, které finanční instituce vynakládají na digitální technologie s cílem zpříjemnit a usnadnit klientům využití bankovních služeb, většina klientů má podle průzkumů stále dojem, že je jednodušší jednat s bankou osobně, než užívat její digitální produkty.

Hype versus realita. Jak z digitálních příjmů udělat motor růstu

Na manažery se neustále valí záplava rad a doporučení, kam by měli v příštích letech směřovat své firmy. Na naší odborné snídani jsme shrnuli poznatky z Gartner Symposium na toto téma.

Nízkonákladové BPM

Pro rozhodování o použití BPM hraje zásadní roli i cena technologie. Po dlouhá léta bylo BPM doménou drahých, korporátních řešení, což se změnilo s příchodem nových hráčů z oblasti open-source.

Identita bankovního klienta v digitální éře - hledání kompromisu mezi protichůdnými regulatorními požadavky

Firmy naše digitální identity běžně využívají při snaze cíleně ovlivňovat naše nákupní rozhodování.

Trask úspěšně na vlně inovací

Tisková zpráva

Trask v novém

Tisková zpráva

Blockchain – od vize k reálnému byznysu

TaaS v praxi: jak jsme testovali pro Českou spořitelnu

Případová studie

Service Designer – přehledná a efektivní integrační analýza

Případová studie

ePodatelna pro HARTMANN-RICO: mít všechny dokumenty na jednom místě

Případová studie

V GECO už díky iTOP řídí všechny IT požadavky centrálně. A ve 3 zemích najednou

Případová studie

Půjčka bez papírů od ČS do 15 minut na účtu v jakékoliv bance.

Případová studie

Aplikace Big Data Governance v praxi

Data governance je široké téma. Zabývá se jí mnoho institucí, existuje velké množství standardů, komunit a dalších teoretických zdrojů.

GDPR – nejvyšší čas začít s technickým řešením

O problematice GDPR (General Data Protection Regulation) bylo, je a nějakou dobu ještě bude slyšet.

Zjednodušte si život, integrujte s API

Jedním z dlouhodobých trendů v oblasti integrace je efektivní propojování nejen interních systémů, ale i jednotlivých obchodních společností včetně integrace na regulátory.

Správa dat v éře big data

Vzrůstající míra užití big data technologií v různých odvětvích klade větší nároky na zajištění jejich souladu s normami a předpisy.

Řešení správy přístupových oprávnění pro ČMSS: přehledně, do všech aplikací a bez nutnosti kontrolovat e-mail

Případová studie

Když záleží na každé vteřině

Nahrazování lidského kontaktu digitálním je v mohutném rozmachu také ve světě financí. Roste spektrum finančních procesů a služeb, které lze vyřešit kompletně on-line.

Legislativní požadavek CRS a nástroje k usnadnění jeho plnění

V Trasku jsme vytvořili nástroj, který tento sběr daňových informací usnadní – CRS Portál – Daňová nápověda.

Už není čas být konzervativní!

Technologie mění svět rychleji, než kdy dřív. Na banky se brzy chystá směrnice o platebním styku PSD 2, která bankám ukládá povinnost otevřít se třetím stranám.

V komunikaci s klienty je ukrytý poklad. My máme mapu

Sémantická analýza komunikace konečně umožňuje plošně a objektivně komunikaci s klienty analyzovat.

Počítače místo poradců? Jak machine learning mění svět financí

Rozvoj umělé inteligence ve spojení s nástupem big data umožnil nebývalý rozmach ...

Otevřené bankovnictví je hlavně příležitost, věří české banky

Odborný seminář

Trendy v on-line bankovnictví

Odborný seminář

PSD2 je riziko i příležitost. Je na vás, co nakonec převáží

Kdy jste naposledy platili u pokladny, za taxík, nebo za jízdenku pomocí platebního příkazu ze svého účtu?

Zahodit papír je jen začátek. Nová éra komunikace se zákazníky

Také jste přešli z papírových výpisů a vyúčtování na elektronické PDF a máte pocit, že tím máte splněno?

Když AI není dílem člověka

Téma umělé inteligence, ať již jako náhrady lidského faktoru nebo rozšíření (augmentaci) lidských možností, je velmi živé. Co když ale člověk není jediným, kdo dokáže AI sestrojit?

Díky našemu DMS spravuje významná slovenská strojírenská firma efektivně faktury

Případová studie

Finančním institucím jsme umožnili pohodlně a přehledně dohledávat daňové identifikátory

Případová studie

Náš DMS u:Work umožnil Univerzitě Tomáše Bati digitalizovat a rychleji dohledávat dokumenty

Případová studie

ZETOR řeší reklamace globálně přes náš garanční portál

Případová studie

Chytré zálohování dat ušetřilo automobilce miliony na infrastruktuře

Případová studie

Překvapivá budoucnost bankovnictví

Snažím se dohlédnout za dopady současných změn – především PSD 2 regulace a fintech boomu. Jaká je budoucnost bankovnictví?

Platby na hraně zítřka

Zavádění pokročilých technologií a rozmach nových oblastí jako je využívání umělé inteligence, fintech aplikací, otevírání bankovní API apod. dávají vznikat i pohodlnějším způsobům placení.

Kampaně nestačí. Naučte se držet krok se zákazníky.

Je velký rozdíl mezi tím mít data o svých zákaznících a znát své zákazníky.

Elegantní způsob zefektivnění výroby spočívá ve vytěžování výrobních dat

Výrobní podniky v naší zemi kladou čím dál větší důraz na kvalitu a efektivitu. Týká se to veskrze všech procesů, které markantně ovlivňují jejich byznys.

Řešíte GDPR? 4 věci, které můžete udělat hned teď

Odborný seminář

Trask potvrzuje svoji pozici v integraci

Tisková zpráva

Štíhlá výroba dokumentů – turbomychadlo pro bankovní diesely

Při pohledu na regály plné šanonů a na spousty tiskáren, jež stoicky čekají v kancelářích na další příkaz „Print“, se nezdá, že by 21. století bylo digitální érou.

GDPR: Již včera bylo pozdě

GDPR, které vstoupí v platnost 25. května 2018, platí pro všechny společnosti, které zpracovávají data občanů EU. Dále se GDPR neomezuje pouze na Evropský kontinent.

Jsme partnery konference SAS Czech Republic Roadshow 2017

Odborný seminář

Včerejší sci-fi se dnes stává realitou

Jaké technologické novinky se stanou součástí našich každodenních životů během následujících let?

Trask a Fincentrum Banka roku 2016

Už druhým rokem jsme spolu se společností EY hlavním partnerem prestižního hodnocení tuzemských finančních institucí a jejich produktů Fincentrum Banka roku.

Chytrý přístup k velké infrastruktuře na praktických příkladech

Odborný seminář

GDPR – Posílení práv občanů EU znamená pro organizace nemalou výzvu

Pod pojmem GDPR (General Data Protection Regulation) se skrývá nařízení Evropské Unie o ochraně osobních údajů, které vstoupí v platnost 25. května 2018.

Pomáháme největším uskutečnit vize

Filip Tománek, CEO Trask solution, v rozhovoru pro tištěnou publikaci Hvězdy českého IT mluví o tom, kam se Trask posouvá na trhu a na co je obzvlášť pyšný.

Service Designer – přehledná a efektivní integrační analýza

Tisková zpráva

Content management: rychle a jednoduše nejen díky cloudu

Odborný seminář

Firemní vzdělávání v Plzeňském Prazdroji: školení všech zaměstnanců už probíhá automaticky

Případová studie

Jak jsme z prodejců LG udělali experty v každé kategorii našich produktů

Případová studie

Trask má ISO 20000

Tisková zpráva

Ochrana dat je byznysová příležitost, ne IT problém

Ve stále propojenějším světě digitálního bankovnictví je klíčové udržet si kontrolu nad tím, kdo má přístup k jakým datům.

Trask zavádí inovativní řešení osobních financí

Tisková zpráva

Bimodal iT – jde více o business než o IT

Digitalizace mění chování i očekávání klientů a uspět znamená reflektovat změnu. Inovovat.

Trask pokračuje v růstu

Tisková zpráva

Strategická inovace Trasku získala ocenění

Tisková zpráva

Digitalizace – co může přinést vašemu businessu?

Digitální business – co může přinést vaší bance?

Vypněte starý e-learning! Je čas řídit kompetence

Moderní generace learning management systémů umožňuje HR oddělením zaměstnance nejen školit, ale skutečně řídit a sledovat jejich profesní rozvoj.

Infrastruktura a moderní trendy ve vývoji aplikací

Jak v Trasku řešíme problémy spojené s vývojem aplikací pomocí jiného přístupu? Představili jsme tři konkrétní témata – desktopy, servery a analýzu.

Znamená nástup bankovních API revoluci v bankovnictví?

Tři čtvrtiny top 50 světových bank budou mít ještě před koncem letošního roku vlastní API platformu. Jak jste na tom vy?

Aplikační integrace ve víru trendů

Odborný seminář

Fintech změní banky rychle a bez ptaní

Bezdotykové karty, chytřejší bankomaty, hezčí internetové bankovnictví. Klid před bouří definitivně končí a blíží se technologický uragán.

Podpořili jsme Centrum hiporehabilitace Mirákl a děti z dětských domovů

Tisková zpráva

Optimalizace procesů v době digitalizace

Zvyšování efektivity a optimalizaci obchodních procesů banky věnují pozornost dlouhodobě. Co mohou banky pro zlepšení procesů udělat právě teď?

Kontaktujte nás

Na váš byznys se dokážeme podívat z jiné perspektivy. Proto můžeme přijít i na nová řešení, která dokážeme jasně popsat, rozpracovat a navrhnout jejich technickou realizaci. Originální nápad je totiž na začátku každého dobrého byznysu. Díky zkušenostem rychle poznáme, v čem chcete a potřebujete pomoci.

Domníváte se, že jsme porušili etická pravidla?
Dejte nám vědět.