David Tomaier,
Manager pro oblast DMS

Směr k efektivní organizaci

BPM a Document Management jsou oblasti, ve kterých se pohybujeme už dlouho. Postupně jsme dali dohromady sehraný tým certifikovaných architektů, analytiků, vývojářů a projektových manažerů.

Čeho umíme dosáhnout

10

týdnů a Trask přebral do své péče kompletní oblast DMS a skenovací řešení na platformě EMC ve společnosti Raiffeisenbank.

Bližší informace

Převzetí řešení EMC Documentum a EMC Captiva

Záměrem Raiffeisenbank bylo získat stabilního dodavatele, který zvýší kvalitu servisní podpory a zajistí další rozvoj a efektivnější využití řešení DMS. 

Díky zkušenostem Trasku proběhlo převzetí všech souvisejících systémů hladce a bez narušení poskytování služeb servisní podpory a zejména provozu. 

Pro samotné převzetí Trask využil vlastní standardní proces a metodiku převzetí provozu a rozvoje informačního systému. 

 

Díky rozsáhlému know-how a bohatým zkušenostem si tým Trasku poradí i v situaci, kdy dosavadní poskytovatelé neposkytují potřebnou součinnost. Více než pádný důkaz přineslo samotné převzetí příslušných systémů v Raiffeisenbank.

3 mil.

korun, roční úspora nákladů v GE Money díky korespondenci přes datové schránky s návratností investice do 2,5 měsíců.

Bližší informace

GE Money

Jak udržet růst a současně zlepšit úroveň služeb klientům?

GE Money se zaměřila na efektivitu svých procesů, odbourání manuálních činností a rychlejší vyřizování klientských požadavků díky chytré automatizaci. Výsledkem bylo i snížení operačních nákladů na polovinu.

Požadavkem bylo vybudovat softwarovou BPM platformu, která vhodně zapadne do pokročilého prostředí SOA (Servisně Orientovaná Architektura) v GE Money a bude v co možná nejvyšší míře využívat existujících IT služeb.

Pro řízení procesů byl zvolen IBM WebSphere Process Server; hlavním partnerem pro oblast IT architektury a implementace produktu byla společnost IBM ČR. 

18

procesů v rámci Schvalování úvěru (Loan approval process) korporátní klientely České spořitelny.

Bližší informace

Česká spořitelna

Správa úvěrového procesu (Loan approval proces) korporátní klientely

Pro toto zadání jsme vybrali technologii EMC Documentum, která splňuje požadavky na stabilitu provozu, minimalizuje nutnost zákaznických úprav a zaručuje možnost dalšího rozvoje bez nadměrných nákladů.

Řešení DMS / Workflow Management jsme integrovali s celkem jedenácti systémy banky a migrovali jsme tři miliony dokumentů.

Výsledné řešení podporuje veškeré procesy související se schvalováním úvěrů pro korporátní sektor. Jejich počet navíc neustále roste – v současné době je jich 18. 

60 %

Úspora manuálních kroků díky automatizovaným procesům v GE Money.

Bližší informace

GE Money

Jak udržet růst a současně zlepšit úroveň služeb klientům?

GE Money se zaměřila na efektivitu svých procesů, odbourání manuálních činností a rychlejší vyřizování klientských požadavků díky chytré automatizaci. Výsledkem bylo i snížení operačních nákladů na polovinu.

Požadavkem bylo vybudovat softwarovou BPM platformu, která vhodně zapadne do pokročilého prostředí SOA (Servisně Orientovaná Architektura) v GE Money a bude v co možná nejvyšší míře využívat existujících IT služeb.

Pro řízení procesů byl zvolen IBM WebSphere Process Server; hlavním partnerem pro oblast IT architektury a implementace produktu byla společnost IBM ČR. 

2500

datových zpráv denně vyřídí naše řešení na podporu procesů komunikace s datovými schránkami v Unicredit Bank.

Bližší informace

UniCredit Bank

Systém pro správu datových zpráv a komunikaci s ISDS vyřídí tisíce zpráv denně

UniCredit Bank svěřila Trasku realizaci řešení datových schránek a spisové služby pro skupinu UniCredit (Unicredit Bank, BTS, Ugis).

Implementované řešení zajišťuje podporu procesů v oblasti exekucí s implementovaným podnikovým workflow a podporou práce více podatelen.

Řešení je založeno na technologiích Oracle, Liferay, Alfresco a JBPM a využívá komponenty Docsigner pro elektronické podepisování dokumentů.

Jen za první měsíc od spuštění řešení bylo úspěšně zpracováno přes 3000 datových zpráv. V současnosti je prostřednictvím řešení Trasku na podporu procesů komunikace s datovými schránkami vyřizováno 2500 datových zpráv denně.

14

nových aplikací přidává ročně GE Money do svého systému pro automatizaci procesů.

Bližší informace

GE Money

Jak udržet růst a současně zlepšit úroveň služeb klientům?

GE Money se zaměřila na efektivitu svých procesů, odbourání manuálních činností a rychlejší vyřizování klientských požadavků díky chytré automatizaci. Výsledkem bylo i snížení operačních nákladů na polovinu.

 

Požadavkem bylo vybudovat softwarovou BPM platformu, která vhodně zapadne do pokročilého prostředí SOA (Servisně Orientovaná Architektura) v GE Money a bude v co možná nejvyšší míře využívat existujících IT služeb.

Pro řízení procesů byl zvolen IBM WebSphere Process Server; hlavním partnerem pro oblast IT architektury a implementace produktu byla společnost IBM ČR. 

3 mil.

dokumentů zmigrováno při implementaci nového řešení EMC Documentum v České spořitelně.

Bližší informace

Česká spořitelna

Správa úvěrového procesu (Loan approval proces) korporátní klientely

Pro toto zadání jsme vybrali technologii EMC Documentum, která splňuje požadavky na stabilitu provozu, minimalizuje nutnost zákaznických úprav a zaručuje možnost dalšího rozvoje bez nadměrných nákladů. 

Řešení DMS / Workflow Management jsme integrovali s celkem jedenácti systémy banky a migrovali jsme tři miliony dokumentů.

Výsledné řešení podporuje veškeré procesy související se schvalováním úvěrů pro korporátní sektor. Jejich počet navíc neustále roste – v současné době je jich 18.

6

týdnů od vymyšlení k nasazení nové procesní aplikace pro bankovní produkt v GE Money.

Bližší informace

GE Money

Jak udržet růst a současně zlepšit úroveň služeb klientům?

GE Money se zaměřila na efektivitu svých procesů, odbourání manuálních činností a rychlejší vyřizování klientských požadavků díky chytré automatizaci. Výsledkem bylo i snížení operačních nákladů na polovinu.

Požadavkem bylo vybudovat softwarovou BPM platformu, která vhodně zapadne do pokročilého prostředí SOA (Servisně Orientovaná Architektura) v GE Money a bude v co možná nejvyšší míře využívat existujících IT služeb.

Pro řízení procesů byl zvolen IBM WebSphere Process Server; hlavním partnerem pro oblast IT architektury a implementace produktu byla společnost IBM ČR. 

<
>

Proč si vybrat Trask pro BPM a Document Management

  • VÝSLEDKY NA ČAS
  • BUSINESS PERSPEKTIVA
  • TÝM A TECHNOLOGIE
  • OPTIMALIZACE
  • HOTOVÁ ŘEŠENÍ

Dodáváme včas, podle rozpočtu a v různých rolích

Máme za sebou řadu projektů, které prostřednictvím workflow, procesů a dokumentových řešení zásadně zlepšily výkonnost našich klientů. Projekty jsme podle potřeby zvládali v různých rolích – jako systémový integrátor i při rozdělení spolupráce mezi klienta a třetí strany.

Všechny velké projekty dodávané formou „Fixed-Time/Fixed-Price“ se nám podařilo zrealizovat včas a při dodržení rozpočtu.

Orientujeme se v prostředí klienta i v dostupných technologiích

Není lehké správně interpretovat business požadavky a přeložit je do finálního technického řešení. Proto je tak důležité, že náš tým má praktickou znalost obchodních procesů a metodik našich klientů. Jsme tak partnery klienta od sběru požadavků, až po hledání modelu Business Case.

Nejčastěji řešíme problémy, jako je centralizace a automatizace back-office, úvěry, zajištění nebo zařízení systému bezpapírové kanceláře.

Máme největší stabilní tým v ČR. Jeho výhodou je rychlost a hloubka znalosti problematiky.

Používané technologie:

IBM

  • Business Process Manager
  • WebSphere Process Server
  • Operational Decision Manager
  • Content Manager

EMC

  • Documentum
  • xPression

Microsoft

  • Sharepoint, Nintex

Oracle

  • BPM Suite

BPM nebo Document Management jsou oblasti, ve kterých se pohybujeme už dlouho. Postupně jsme dali dohromady sehraný tým plný certifikovaných specialistů. Klientovi jsme pak schopni složit pracovní skupiny z vlastních architektů, analytiků, vývojářů a projektových manažerů.

Udržujeme si silná partnerství s předními vývojáři BPM a DMS, ale zároveň sledujeme i open source technologie. Známe jejich slabiny, ale víme, že v některých případech jsou pro klienta tím nejefektivnějším řešením. 

Naše řešení vycházejí z reálných zkušeností a osvědčených vzorů

Co nabízíme?

  • Metodika přípravy a řízení procesních projektů a BPM adopce
  • Metodika pro výběr nejvhodnějších procesů pro automatizaci, stanovení cílů a business case
  • Metodika governance automatizovaných procesů v BPM nástrojích
  • Referenční BPM Architektura
  • BPM Framework
  • Školení procesní analýzy
  • Školení modelování BPMN
  • Školení modelování BPEL
  • Školení DMS nástrojů
  • Školení BPM nástrojů

Naši klienti dosahují vyšší efektivity díky tomu, že používáme osvědčené metodiky, a to jak v technických návrzích, tak během následné realizace. Zásadní jsou pro nás reálné zkušenosti doplňované informacemi ze znalostních bází Gartneru, IBM, EMC a dalších.

Fundovaně vydefinujeme strategii, vybereme vhodné oblasti pro optimalizaci, naplánujeme BPM/DMS programy a na závěr můžeme vybudovat i kompetenční centra a argumentaci managementu.

Podstatná část know-how se tak přenáší i na klienta.

Máme hotová business řešení, která si klient může poskládat podle svých potřeb

Hotový software

  • Trask Procesní portál - light BPMS, cloud-ready
  • WorkManager Mobile - mobilní aplikace
  • DataBoxes – datové schránky, procesy, dokumenty
  • CaseManagement – centralizovaný pohled na obchodní případy

Připravené procesy

  • Úkolovací proces
  • Konfigurovatelný schvalovací proces
  • Úvěrové procesy retail/corp
  • Správa obchodních příležitostí úvěrů
  • Credit monitoring procesy
  • Procesy zajištění (collaterals)
  • Procesy mobility klienta
  • Exekuce
  • Reklamace
  • HR procesy
  • Objednávky, Smlouvy, Došlé faktury
  • SEPA

Nemá cenu vymýšlet vymyšlené. Nabízíme hotová business řešení, která si můžete poskládat podle svých potřeb. Výsledný systém je pak k dispozici mnohem rychleji a navíc ekonomicky výhodně.

Při tvorbě našich řešení čerpáme dlouholeté praxe, kdy naši konzultanti pracovali na desítkách projektů, přímo u zákazníků, především v bankách a pojišťovnách.  

Vybrané reference

Raiffeisenbank

Převzetí EMC Documentum a EMC Captiva do rutinní servisní podpory

Bližší informace

10 týdnů. Převzato.

Díky zkušenostem Trasku proběhlo převzetí všech souvisejících systémů hladce a bez narušení poskytování služeb servisní podpory a zejména provozu.

Tranzice proběhla za 10 pracovních týdnů. Po tomto období převzal Trask EMC Documentum a EMC Captiva do rutinní servisní podpory.

Pro samotné převzetí Trask využil vlastní standardní proces a metodiku převzetí provozu a rozvoje informačního systému. Díky rozsáhlému know-how a bohatým zkušenostem si tým Trasku poradí i v situaci, kdy dosavadní poskytovatelé neposkytují potřebnou součinnost. Více než pádný důkaz přineslo samotné převzetí příslušných systémů v Raiffeisenbank.

 

 

Převzetí systému (tranziční období) bylo realizováno jako samostatný jednorázový projekt, jehož výstupy byly:

  • převzetí zdrojových kódů aplikace a nastavení prostředí a platformy
  • převedení know-how pro standardní úkony podpory
  • provedená revize dokumentace a identifikované oblasti k dořešení
  • identifikování otevřených issues v řešení DMS a shoda na způsobu jejich řešení
  • definovaný projekt stabilizace a rozvoje (na základě výše uvedeného)
GE Money

Obchodní procesy v GE Money o 50 % rychleji a levněji

Bližší informace

GE Money

Jak udržet růst a současně zlepšit úroveň služeb klientům?

GE Money se zaměřila na efektivitu svých procesů, odbourání manuálních činností a rychlejší vyřizování klientských požadavků díky chytré automatizaci. Výsledkem bylo i snížení operačních nákladů na polovinu. 

Požadavkem bylo vybudovat softwarovou BPM platformu, která vhodně zapadne do pokročilého prostředí SOA (Servisně Orientovaná Architektura) v GE Money a bude v co možná nejvyšší míře využívat existujících IT služeb.

Pro řízení procesů byl zvolen IBM WebSphere Process Server; hlavním partnerem pro oblast IT architektury a implementace produktu byla společnost IBM ČR. 

Česká spořitelna

EMC Documentum a procesy schvalování úvěrů pro korporátní klientelu

Bližší informace

Česká spořitelna

Správa úvěrového procesu (Loan approval proces) korporátní klientely

Pro toto zadání jsme vybrali technologii EMC Documentum, která splňuje požadavky na stabilitu provozu, minimalizuje nutnost zákaznických úprav a zaručuje možnost dalšího rozvoje bez nadměrných nákladů.

Řešení DMS / Workflow Management jsme integrovali s celkem jedenácti systémy banky a migrovali jsme tři miliony dokumentů.

Výsledné řešení podporuje veškeré procesy související se schvalováním úvěrů pro korporátní sektor. Jejich počet navíc neustále roste – v současné době je jich 18. 

Hyundai

Propojení DMS s dealerským portálem zefektivnilo spolupráci v rámci dealerské sítě

Bližší informace

Hyundai

Propojení systému DMS s dealerským portálem při zachování původních funkcí

Pro tento záměr jsme zvolili řešení založené na portálové platformě Liferay a DMS Alfresco.

Nejprve jsme dosavadní funkce implementovali do dealerského portálu, a to s minimálními úpravami použitých systémů. Ve druhé fázi jsme řešení rozšířili o nové funkce a aplikace pro modernizaci grafického designu.

Řešení jsme zvládli realizovat v krátkém termínu s minimálními požadavky na školení uživatelů. Klientovi jsme pomohli podstatně zlepšit spolupráci mezi jednotlivými dealerskými pobočkami a centrálou.  Navíc se podařilo centralizovat správu uživatelů, odstranit roztříštěnost aplikací, duplicit a nekonzistentního obsahu.

Czech Property Investments

Řešení elektronického oběhu finančních dokumentů

Bližší informace

Czech Property Investments

Řešení elektronického oběhu finančních dokumentů pokrývá kompletní zpracování dokladů

V rámci zadání jsme řešili elektronický oběh finančních dokumentů, který pokrývá všechny jeho fáze – od přijetí papírového dokumentu přes převod do elektronické podoby a realizaci schvalovacích procesů až po archivaci dokumentů.

Řešení jsme postavili na vybudování úložiště dokumentů nad platformou SharePoint 2010. Složité a víceúrovňové schvalovací procesy byly implementovány pomocí produktu Nintex Workflow 2010.

Během realizace jsme řešili sofistikované požadavky na zabezpečení dokumentů, auditování informací a zastupitelnost osob v organizaci. Pro své řešení poskytujeme dlouhodobou podporu.

Českomoravská stavební spořitelna

Od procesně řízeného zpracování požadavků na IT k vyšší efektivitě

Bližší informace

Českomoravská stavební spořitelna

Od procesně řízeného zpracování požadavků na IT k vyšší efektivitě

Řádově desítka tisíc. Takový je objem požadavků, které jsou ročně vzneseny na oddělení IT v Českomoravské stavební spořitelně ze strany zaměstnanců.

A jelikož se ČMSS rozhodla směřovat k procesně řízenému zpracování těchto požadavků, potřebovala odpovídající aplikaci schopnou požadavky evidovat, měřit dobu jejich řešení, sledovat výkonnost práce a auditovat procesy v rámci IT oddělení.

Při vývoji a nasazení aplikace jsme mohli uplatnit své znalosti technologie Microsoft SharePoint a zkušenosti v oblasti řízení business procesů. Existující procesy jsme upravili podle ITIL.

Aplikace na principu help desku ČMSS poskytla manažerům IT lepší přehled o výkonnosti oddělení a podklady pro vylepšování procesů. Aplikaci dnes využívá přes 650 uživatelů.

GE Money

Dlouhodobá spolupráce přináší výsledky

Bližší informace

GE Money

Společnost GE Money dlouhodobě spolupracuje s Trask solutions v rámci řady projektů v oblasti datové architektury

Pro GE Money jsme například zajistili Analýzu procesu pro workflow nebo Integraci procesů v prostředí SOA architektury a integračního HUBu.

Mezi další projekty patří:

Zipper: konsolidace žádostí o úvěr včetně automatického generování smluvní dokumentace

TTY: zautomatizování a snížení délky schvalování komerčních úvěrů

Konvenanty: zautomatizování sledování finančních i nefinančních ukazatelů u klientů včetně návrhu a implementace jobu pro stahování dat

Miniumbrella: transformační projekt zaměřený na převod schvalování ze starého systému do nového a zavedení nového systému pro čištění dat

Mega expres: vytvoření nového schvalovacího systému pro retailové bankovnictví

ING Bank

Procesní portál zefektivňuje řízení a sledování procesů banky

Pracovníci ING Bank získali přes jednotné rozhraní přístup k různým zdrojům informací a dokumentů, které potřebují ke své práci. A to díky implementaci procesního portálu, kterou pro banku zajistil Trask.

Procesní portál výrazně zjednodušuje práci uživatelů a zefektivňuje řízení procesů. Jedná se o první nástroj, který je dostatečně jednoduchý, přitom pružný a garantuje, že procesy už nebudou pouze postupy popsanými na papíře.

Procesní portál přinesla bance koordinovaný přístup k procesům v rámci všech organizačních jednotek včetně zahraničních, obecně zkrátil průběh řešených procesů a eliminoval lidské chyby.

Při implementaci procesního portálu byly využity produkty společnosti IBM, ale také vlastní produkt Trasku – Trask Integration Framework.

UniCredit Bank

Systém pro správu datových zpráv vyřídí tisíce zpráv denně

Bližší informace

UniCredit Bank

Systém pro správu datových zpráv a komunikaci s ISDS vyřídí tisíce zpráv denně

UniCredit Bank svěřila Trasku realizaci řešení datových schránek a spisové služby pro skupinu UniCredit (Unicredit Bank, BTS, Ugis).

Implementované řešení zajišťuje podporu procesů v oblasti exekucí s implementovaným podnikovým workflow a podporou práce více podatelen.

Řešení je založeno na technologiích Oracle, Liferay, Alfresco a JBPM a využívá komponenty Docsigner pro elektronické podepisování dokumentů.

Jen za první měsíc od spuštění řešení bylo úspěšně zpracováno přes 3000 datových zpráv. V současnosti je prostřednictvím řešení Trasku na podporu procesů komunikace s datovými schránkami vyřizováno 2500 datových zpráv denně.

RWE

Biometrický podpis usnadňuje zákaznickou korespondenci

Bližší informace

RWE

Biometrický podpis usnadňuje zákaznickou korespondenci

Trask pro společnost RWE implementoval řešení pro podepisování elektronických dokumentů zákaznických smluv (PDF) na klientských centrech RWE pomocí zařízení SignPad s evidencí biometrických dat.

Princip spočívá v tom, že klient obdrží smlouvu v papírové podobě, přičemž při podpisu ji pokládá na SignPad. Podpis se provádí speciálním stylusem, který podepíše papír jako běžné pero, zároveň ale zaznamenává podpis včetně biometrických dat na podpisové zařízení. Tento podpis se pak přidává do elektronické verze dokumentu (PDF) a pro RWE tak nevzniká papírová, nýbrž jen elektronická verze dokumentu. Rok implementace je 2009/2010. Řešení je připraveno pro použití pro veškeré pobočky RWE.

Přínosy pro klienta spočívají  úspory přímých nákladů na tisky a manipulaci s papírovou složkou, zrychlení procesu archivace, dostupnost dokumentů v rámci elektronického archivu

Technologie pro podepisování a rozsah dodávky: SoftPro Sign Doc pro Adobe, Wacom signpady, čtení dokumentů ze SAP, archivace v DMS EMC Documentum, časové razítkování.

GE Money

Biometrický podpis zjednodušuje agendu spotřebitelských úvěrů

Bližší informace

GE Money

Biometrický podpis zjednodušuje agendu spotřebitelských úvěrů

 

Společnost GE Money v roce 2008 pro svou obchodní jednotku Multiservis řešila zjednodušení dokumentového toku v rámci uzavírání spotřebitelských smluv na obchodních místech. Obchodní místa se nacházejí mimo prostory banky, většinou tam, kde se realizuje nákup zboží, který umožňuje využít spotřebitelský úvěr od GE Money.

Hlavním dodavatelem řešení byla společnost IBM a Trask zajištoval jako subdodavatel část implementace. Šlo především o dodávku snímacích zařízení a jejich nastavení pro účely řešení, dále zavedení technologie Verisign pro podepisování komponent řešení.

 

Řešení umožňuje vytvořit zároveň při podpisu na papír také elektronickou verzi smlouvy včetně podpisu klienta, se kterou pak GE Money interně pracuje.

Přínosem pro GE Money jsou především úspory přímých nákladů na tisky a manipulaci s papírovou složkou, zrychlení procesu zpracování smlouvy, zlevnění archivace, dostupnost dokumentů v rámci elektronického archivu ihned odkudkoliv.

Elektronická forma dokumentu (PDF) s podpisem klienta figurovala i v několika soudních sporech a nebyla ani v jednom případě soudem odmítnuta jako důkaz.

RWE

Audit řešení EMC Documentum

Bližší informace

Audit řešení EMC Documentum

Společnost RWE hledala odpovědi na otázky týkající se provozu aplikací na platformě EMC Documentum jako jsou:

- Stabilita prostředí

- Výkonnost aplikací a klíčových funkcí (např. Vyhledávání)

- Náročné a drahé změny v aplikacích

Společnost Trask provedla kompletní audit stávajícího řešení aplikací RWE na platformě EMC Documentum a následné zhodnocení navrženého řešení a jeho architektury (datový a funkční návrh) a dále kontrolu nastavení jednotlivých komponent infrastruktury systému.

Na základě zjištění byly vyhodnoceny možné nápravné kroky s ohledem na náročnost nápravy a jejich přínosu. Ze seznamu byly vybrány nejvýhodnější kroky, které byly implikovány. Použité nápravné kroky byly vyhodnoceny jako úspěšné.

RWE

RWE svěřila Trasku outsourcing kompletní oblasti ECM

Bližší informace

RWE

RWE svěřila Trasku outsourcing kompletní oblasti ECM

Společnost RWE se v rámci své současné strategie rozhodla soustředit své vlastní síly pouze na klíčové oblasti IT, které souvisejí s předmětem její činnosti (tzv. Core IT). Ostatní oblasti, které slouží pouze pro podporu vnitřního chodu společnosti, se RWE rozhodla v rámci snahy o snižování nákladů outsourcovat.

První z velkých oblastí, kterých se to týká, je správa dokumentů a podnikového obsahu, neboli ECM (Enterprise Content Management). Péči o provoz i rozvoj všech souvisejících systémů a technologií tak RWE přenechala Trasku coby spolehlivému a zkušenému partnerovi.

Trask přebírá zodpovědnost za kompletní provoz souvisejících systémů, jimiž jsou zejména EMC Documentum, Adobe LC, Kofax a Altassian JIRA. Doba převzetí čtyř platforem činila ku spokojenosti zákazníka pouze přibližně 66 % původního odhadu, tedy zhruba osm týdnů. 

Trask pro RWE zajistí kromě podpory a cenové optimalizace také možnost rozvoje a technologické optimalizace včetně možnosti přiblížení se osvědčeným postupům v této oblasti. RWE přitom není nucena udržovat vůbec žádné know-how a tým zaměřený na Enterprise Content Management.

K přínosům pro RWE patří možnost využití rozsáhlého know-how a zkušeností partnera, který má v současné době největší tým pro oblast ECM a DMS v Česku. Kromě toho může RWE těžit ze synergických efektů, které plynou z přehledu Trasku napříč všemi souvisejícími technologiemi, jeho  z jeho orientace na kvalitu služeb bez preference konkrétní technologie a v neposlední řadě z jeho znalostí energetiky.

Mezi naše další kompetence patří